Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door uniteddogs
#112604
hallo,

kent iemand het middel Wilvital tegen jeuk, huidklachten enz?
het schijnt bij een bull met erge huidklachten goed geholpen te hebben.
Levi van mij heeft sinds haar 1 ste nestje aanvallen van jeuk en tussendoor is ze gevoelig op de huid.
we hebben al heel veel geprobeerd van ander voer tot biotine,efavet, zalmolie, medicijnen maar niks helpt.
ik weet het eigenlijk niet meer, het is alleen haar buik, hals en pootjes en soms lijkt het erger te worden als ze op een bepaald soort gras gelopen heeft, of meer de plantjes die er staan.
ben nu bezig met een homeophaat maar nog geen resultaat.
zou dit wilvital wat zijn, kan helaas de ingredienten niet kopieren uit de folder.


gr ilse
Laatst gewijzigd door uniteddogs op za 19 jun 2004, 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#113177
Angelique schreef:

Wel een spectaculaire website. :-X
ja he, wil je er ook zo één ;D
Door uniteddogs
#113272
ja had die site ook al gevonden, ik heb wel de ingredienten maar op een bestand wat ik niet kan kopieren. zal het eens opschrijven hier zora ik tijd heb.
of zegt iemand stuur maar naar mij? misschien weet hier iemand veel over bepaalde stoffen die erin zitten?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#113273
uniteddogs schreef: ja had die site ook al gevonden, ik heb wel de ingredienten maar op een bestand wat ik niet kan kopieren. zal het eens opschrijven hier zora ik tijd heb.
of zegt iemand stuur maar naar mij? misschien weet hier iemand veel over bepaalde stoffen die erin zitten?
Schrijf ander de eerste 3 bestanddelen op, dat zegt meestal al genoeg.
Door Lizzy
#113294
Ja, het zou wel helpen als je de bestanddelen (de eerste paar) doorgeeft! Dan kunnen we verder studeren. Probeer in de tussentijd anders ook gerust eens AllerFleur van Bloem. Ik merk dat Brutus z'n huid (ook allergisch voor pollen en vooral in zijn snuffie) al rustiger wordt.
Door uniteddogs
#113509
lees dus echt geen woord duits.

er staat 50% koolhydraten waarvan 25% ballaststoffen
20%vet waarvan 81% onderverzadigde vetten
15%protiene 8% mineralen 7% water

dan allerlei vit, biotine en foliumzuur
aminozuren allerlei waaronder proline, alanine, valine

staan er nog meer maar dat wordt wel erg veel schrijven.

het si niet goedkoop en ik heb al zoveel geprobeerd dat ik niet meer zomaar alles koop.
ik zal in iedergeval dat allerfleur gaan kopen want ze is daar nu ook gevoelig voor, alleen is dat niet de enige oorzaak.
Laatst gewijzigd door uniteddogs op zo 20 jun 2004, 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Paul_Barte
#113534
Is zeker nieuw ;) ;D ;D
"ondervrezadigde vetten"

Ilse, ooit een (lange) kuur met borageolie geprobeerd?
Door uniteddogs
#113567
foutje ;)
ze krijgt nu 6 weken efavet en zalmoliecapsules.
borageolie hebben we nog niet gerpobeerd.
Door ladybull
#123134
sylvia schreef: Ik heb de site gevonden maar daar schiet je ook niks mee op :-\

http://www.wilvital.de/
Hoi,
hier een berichtje van Ladybull.
De site is nog in ontwikkeling! ::) ;) Vandaar!
liefs,
ladybull
Door ladybull
#123143
Ps: Ladybull is de eigenaar van de Bull terriër waar Ilse het over had. Met zulke ernstige huidproblemen die bijna tot amputatie geleid zouden hebben. Maar gelukkig door Wilvital aan de betere hand is.
Voor foto's van haar poot zie: http://www.clubid.nl/clubs.php?clubid=6123

Op de homepage staan foto's van lady's poot.

liefs, ladybull
Door Lizzy
#123144
ladybull schreef:

Hoi,
hier een berichtje van Ladybull.
De site is nog in ontwikkeling! ::) ;) Vandaar!
liefs,
ladybull
Maar wat is het, dit wilvitalspul?
Groetjes, Lizzy
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door