Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Buran en Co
#1132341
Even een bedankje namens mij maar ook zeer zeker namens Balou en Faydor (Buran weet niet beter....  ;) ;)) en djinty.

Door de aanschaf van Buran ben ik op vers voeren gewezen. Na even googlen kwam ik hier terecht en ik heb hier zo veel geleerd!!! De enige spijt die ik heb is dat ik niet al 11 jaar geleden wist wat ik nu weet en in de praktijk breng. Inmiddels Barfen we een paar maanden en het gaat geweldig, ze eten alles, elke maaltijd is het alsof ze in weken niet gegeten hebben zo staan ze te piepen en te kwijlen en Faydor, die altijd zeer slecht at weet niet hoe snel hij alles naar binnen moet werken. Ze zien er geweldig uit en ik heb nog gelukkiger honden, had niet gedacht dat het mogelijk was!!!

En het is nog gezellig ook, al die nieuwe kenissen en vriendinnen!

Lang leve Barfplaats!!!!!

:-* :-* :-* :-* :-*
Door Too
#1132349
Barbara wat lief van je en wat een goed resultaat met je beessies!

Eigenlijk dacht ik van de week t zelfde toen ik een paar brokkenkatten aaide...... zoveel minder zacht en glad [en nadat eentje naar de bak was geweest ieuwww]

Voor jullie en iedereen hier dankdankdank!!
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#1132355
Ja leuk hè, en je bent echt niet de enige die er zo over denkt...hier nog eentje.

Elke dag een ander maaltje, ik moet er niet aan denken, dat ik ze elke dag dezelfde hoeveelheid van dezelfde brokken op dezelfde tijd zou geven  >:(
En dat is nu wat mij ook weleens beangstigd, stel dat je niet meer aan vlees kan komen voor een fatsoenlijke maaltijd of het is zo duur dat het niet meer te betalen is.......
De economie is wel erg aan het veranderen.....
Denken jullie hier ook weleens aan ?
Ook even met het topic over voedselbanken voor honden in Duitsland in gedachten.
Door conleeuw
#1132364
Fijn dat het zo goed gaat !!! leuk blijft het, ook jaren later, en tja, ook ik heb via barfplaats veel nieuwe mensen leren kennen, ook een aantal hele lieve vriendinnen, zou ze niet meer willen missen, alleen maar leuk !! Ik kom hier nog dagelijks, al is het soms maar even, gewoon gezellig en erg leerzaam ;)
Door svdz
#1132377
Namens mij ook, Dank jullie wel!

Twee weken geleden was ik met Donna bij de trimsalon waar ze al vanaf pup af aan komt (en al onze vorige honden ook kwamen), en ik heb zo ontzettend veel complimentjes van haar gehad over hoe Donna eruit ziet. Ze is zo mooi slank en mooi gespierd, en haar vacht ook zoo moooi glanzend en zacht. Nou ik was trots hoor, en blij met mijn keus voor rauw vers voer. En zij wist dus vooraf niet dat ik anders ben gaan voeren en 'veel' train en meer loop met d'r dan vroeger bij andere baasje enzo.

Voer nu kvv, maar ga zeker (ook) Barfen, dat had ik zonder dit forum vast nooit gedurfd. En heb veel geleerd over voeding. Daar ben ik jullie heel dankbaar voor.
Door flin
#1132394
ook dank van mijn kant:

veel geleerd, veel gelezen,  nav vragen veel opgezocht,

  't opent nogal wat ogen...die van mij in elk geval!!  :-*

en 'k kan nu ook anderen redelijk overtuigen ...betreft een carnivoor-voeding...
Door sandrra
#1132449
Ja geweldig hè. Ik denk er net zo over.

Ik kan mezelf alleen wel voor de kop slaan dat ik jaren geleden toch naar anderen heb geluisterd ipv naar mijn gevoel toen ze me overtuigden met hun br*kken :'( Maar goed ik was toen nog jong en onervaren zeg maar  ::)
Door Buran en Co
#1132466
flin schreef: ook dank van mijn kant:

veel geleerd, veel gelezen,  nav vragen veel opgezocht,

   't opent nogal wat ogen...die van mij in elk geval!!  :-*

en 'k kan nu ook anderen redelijk overtuigen ...betreft een carnivoor-voeding...
:) :) Heb er al drie 'om'!!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door