Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Gino
#1132246
Dat was mooi hoor, we hebben zitten barfen joh. Niet zo zuinig. Gino had een kuiken en een hamburger en ik had barfvlees gehaald. Gek werden ze van de geur en ik van hun gehang om mijn benen, dus laten gaf ik hem een nek, die ik inhakte en toen een hertenstuk bot/vlees.Ik vind het eng dus bleef en af en toe keek hij alsof hij vragen wilde, doe ik het goed mam.Hij heeft genoten en ik ook de pommeriaan sleepte ineens zijn barfie weg.Bot groter dan hond,hahah. Goed morgen weer proberen.Een keertje je te pletter eten kan geen kwaad.En ze liggen gezond.
Door Too
#1132312
Dat klinkt als een heel goed begin, ze vinden t in ieder geval lekker!

Heb je je pommetje ook een barfhap[je] gegeven.... dat is ws vergelijkbaar met [mijn] poezenhappen.....foto!!??!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1132321
Gino schreef: Dat was mooi hoor, we hebben zitten barfen joh. Niet zo zuinig. Gino had een kuiken en een hamburger en ik had barfvlees gehaald. Gek werden ze van de geur en ik van hun gehang om mijn benen, dus laten gaf ik hem een nek, die ik inhakte en toen een hertenstuk bot/vlees.Ik vind het eng dus bleef en af en toe keek hij alsof hij vragen wilde, doe ik het goed mam.Hij heeft genoten en ik ook de pommeriaan sleepte ineens zijn barfie weg.Bot groter dan hond,hahah. Goed morgen weer proberen.Een keertje je te pletter eten kan geen kwaad.En ze liggen gezond.
Meestal doe je dat ook maar 1 keertje :-X ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door