Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sonja
#113126
Het gaat lekker hier:
Gisteravond viel het me op dat Stan Nena wel erg aan het besnuffelen was. En het bleef niet alleen bij snuffelen, nee ze werd ook grondig afgelikt!
Ze is 2 1/2 maand geleden loops geweest en ik zie nu wat slijmafscheiding. Het slijm is wel helder van kleur. Verder eet en drinkt ze normaal, haar temperatuur is normaal en het oogslijmvlies ziet niet rood. Ze is gewoon levendig. Ze is ook niet schijnzwanger geweest.
Ik ben nog even bij de da geweest en zij vond dat ik het maar goed in de gaten moet houden.
:-\ :(
Gebruikersavatar
Door Angelique
#113157
Sonja schreef: Wat ik me nu ook afvraag:
Kan het kwaad als Stan zo aan haar likt of kan ik ze beter apart zetten?
Soms kunnen ze van dat overmatige gelik een infectie aan der fluit ontwikkelen en kom je in zo'n vicieuze likcircel terecht. Liever dus even de reu erop wijzen dat niet te doen.

Heeft je DA ook van binnen gekeken?
Gebruikersavatar
Door Sonja
#113160
Angelique schreef:

Soms kunnen ze van dat overmatige gelik een infectie aan der fluit ontwikkelen en kom je in zo'n vicieuze likcircel terecht. Liever dus even de reu erop wijzen dat niet te doen.

Heeft je DA ook van binnen gekeken?
Nee, ze heeft haar wel betast en voelde dat de baarmoeder verder niet vergroot was.
En Stanny gaat ff apart.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#113162
Angelique schreef:

Soms kunnen ze van dat overmatige gelik een infectie aan der fluit ontwikkelen en kom je in zo'n vicieuze likcircel terecht. Liever dus even de reu erop wijzen dat niet te doen.

Heeft je DA ook van binnen gekeken?
;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Sonja
#113166
Sonja schreef:

Nee, ze heeft haar wel betast en voelde dat de baarmoeder verder niet vergroot was.
En Stanny gaat ff apart.
Bij nader inzien denk ik dat ik beter Nena apart kan zetten, want Boef zit ook al wat te snuffelen.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#113167
sylvia schreef: Het lijkt wel vaginitis , en daar zijn homeopatische middelen voor die goed werken.
Misschien kan tannetje je verder helpen daarmee.
Ja, daar had ik ook al aan gedacht en ik heb al wat zitten googelen, maar nog niet echt iets gevonden.
Tàààààànnetjeeee!!!
Door ine
#113190
Even half off-topic, maar kunnen we de geslachtsdelen niet een eenheidsnaam geven :-\ ;), want fluit is voor mij een hele nieuwe, bij mij hebben de mannen fluiten en de dames mutsen (zijn het soms ook ;))
Gebruikersavatar
Door sylvia
#113203
Ine schreef: Even half off-topic, maar kunnen we de geslachtsdelen niet een eenheidsnaam geven :-\ ;), want fluit is voor mij een hele nieuwe, bij mij hebben de mannen fluiten en de dames mutsen (zijn het soms ook ;))
;D (echt Rotterdams is het woord Flamoes ipv muts ;D )
Laatst gewijzigd door sylvia op za 19 jun 2004, 15:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#113208
Ine schreef: Even half off-topic, maar kunnen we de geslachtsdelen niet een eenheidsnaam geven :-\ ;), want fluit is voor mij een hele nieuwe, bij mij hebben de mannen fluiten en de dames mutsen (zijn het soms ook ;))
Jaaa, goed idee! :D
Noemen we het vrouwending "Vulva" dan weten we in ieder geval zeker dat 75% niet weet wat er bedoeld wordt LOL ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#113210
Angelique schreef:

Jaaa, goed idee! :D
Noemen we het vrouwending "Vulva" dan weten we in ieder geval zeker dat 75% niet weet wat er bedoeld wordt LOL ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ik lig in een deuk ;D
Door ine
#113213
Angelique schreef:

Jaaa, goed idee! :D
Noemen we het vrouwending "Vulva" dan weten we in ieder geval zeker dat 75% niet weet wat er bedoeld wordt LOL ;D
Handig, voor de heren hebben we dan de penus en het scrotum! 8)
Maar goed, het ging om de essentie! :-X
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door