Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Jeannet & Gimli
#1129533
Hallo allemaal,
Ik zit met het volgende :
Tot 2 maanden geleden voerde ik Gimli & Thorin altijd BIBI, maar wegens financiele omstandigheden, zijn we overgestapt op KIVO, omdat dat goedkoper is.
Maar nu na ongeveer 2 maanden vind ik de honden erg gaan stinken uit hun mond, maar ook hun vacht gaat ruiken. Op BIBI had ik nooit dat als ze nat waren dat ze roken, maar nu met KIVO heb ik het idee dat ze meer gaan stinken.

Hebben jullie dat ook ?
Verder doen ze het er goed op.
Zijn er meer die dit ervaren hebben ?
Door millyckk
#1129579
[quote="Gimli & Thorin"]
Hallo allemaal,
Ik zit met het volgende :
Tot 2 maanden geleden voerde ik Gimli & Thorin altijd BIBI, maar wegens financiele omstandigheden, zijn we overgestapt op KIVO, omdat dat goedkoper is.
Maar nu na ongeveer 2 maanden vind ik de honden erg gaan stinken uit hun mond, maar ook hun vacht gaat ruiken. Op BIBI had ik nooit dat als ze nat waren dat ze roken, maar nu met KIVO heb ik het idee dat ze meer gaan stinken.

Hebben jullie dat ook ?
Verder doen ze het er goed op.
Zijn er meer die dit ervaren hebben ?
[/quote]

Hier ook ( deels) Kivo, bevalt prima en ik ruik niets ;)
Door Jeannet & Gimli
#1129944
Ze doen het er verder goed op, nou was Gimli de afgelopen paar dagen niet echt lekker, wat het natuurlijk ook kan zijn geweest. :-\
Gelukkig is meneer nu weer normaal in zijn doen en laten, dus kijk het wel aan.
Bij Thorin ruik ik het het minste.
Door Wicka
#1131236
Ik voer ook voornamelijk KIVO en sinds ik dat doe ruikt Wicka anders uit haar mond, beetje ijzerachtig.... verder stinkt ze niet. Ik voer KIVO in combi met wat barf.
Door Janne
#1132679
Ik voer ook al bijna een jaar Kivo en alle 4 mijn honden stinken niet....ik vond eens ook dat mijn reu uit zijn mond stonk tot ik er later achte kwam dat hij poep at.... :P toen ik daar voor ben gaan opletten was het daarna over.... :)
Door Jeannet & Gimli
#1135192
Ik moet zeggen, ik ruik het nu ook niet meer.

Wat Wicka zegt ruik ik ook, een soort ijzerachtige lucht, maar verder wat ik eerst rook niet meer.
Gimli was een paar dagen niet lekker, denk dat dat meegespeeld heeft. ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door