Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1126006
heb ik vrijdagavond kopvlees uit de vriezer gehaald en in de koelkast gezet, gisterenmiddag er wat uit gehaald en gisteravond wat gegeven, de rest lag in de koelkast..
Vanavond pak ik het en is het gewoon al groenig geworden....
Heb de 'goede' stukken er uit gehaald, maar kan toch niet zo zijn dat dat zo snel 'bederft'.
Overigens stonk het helemaal niet...
Door stephany
#1126015
dat is inderdaad wel vreemd. Hier leg ik ook altijd een kilo kopvlees uit, vaak ontdooit het dan helemaal voordat ik het overige weer in de vriezer stop. En soms ligt het 2 dagen als ik het de volgende dag weer geef. Misschien al niet goed geweest voordat het ingevroren werd??
Door Borke
#1126023
Vreemd...
Ik ontdooi alles buiten de koelkast, haal het er zo'n 24 uur tevoren uit en het ziet nooit de koelkast in de winter.
Als het 's zomers bloedheet is dan pak ik dat anders aan overigens.
Gebruikersavatar
Door kira
#1126091
ik heb hier ook wel eens iets groens, maar geef dat altijd gewoon, geeft geen problemen.
Door bea
#1126122
kira schreef: ik heb hier ook wel eens iets groens, maar geef dat altijd gewoon, geeft geen problemen.
Geen probleem???????????  ::)
Kijk even naar je osje hoe je honden eruit zien en durf je dan nog te zeggen geen probleem??????  ;D
Gebruikersavatar
Door pike
#1126177
bea schreef: Geen probleem???????????  ::)
Kijk even naar je osje hoe je honden eruit zien en durf je dan nog te zeggen geen probleem??????  ;D
beetje rood uitgeslagen  ;D

Kopvlees ligt hier doorgaans 3 tot 4 dagen in de koelkast voor het op is, ik heb het nog nooit groen zien worden. Het kan misschien verkleuren door contact met zuurstof? Als het bedorven is dan ruik je dat volgens mij eerder dan dat je dat ziet.  :-\ 
Door sandrra
#1126573
kira schreef: ik heb hier ook wel eens iets groens, maar geef dat altijd gewoon, geeft geen problemen.
Ik ook zelfs als t wat ehm overrijp is zeg maar. Ze trekken daar echt hun neus niet voor op en zijn er ook niet ziek van geworden.
Door cairodyn
#1126577
Denk ook dat zolang het nog niet stinkt na die ene dag dat je het best nog kan geven.
Hier eten ze het overigens in 1 dag op mijn zijn tweeen.
Gebruikersavatar
Door kira
#1126627
Verhip ja, sinds we barfen groeien er wel rode punten op de koppies van de beren. Zou ik dan toch beter br*k kunnen geven? ;D ;D ;D
Door spickenstef
#1126738
kira schreef: Verhip ja, sinds we barfen groeien er wel rode punten op de koppies van de beren. Zou ik dan toch beter br*k kunnen geven? ;D ;D ;D
onmiddellijk stoppen met barfen en een zak brok halen  :-[
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door