Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Elizaw
#1125581
:P

Gisteren kreeg ik mijn eerste bestelling binnen van Jotto, later keek ik op de site om alvast te kijken voor een volgende bestelling en zag tot mijn verbazing dat er al verschillende producten in prijs zijn verhoogd :-\
De producten die ik had besteld zijn nu 20 cent per kilo omhoog gegaan :-[

Zijn er al meer prijsverhogingen bekend?
Door Huskymeisje
#1126089
evenstar schreef: Herby heeft ook zijn prijzen verhoogt van enkele artikelen
ja, maar dat is al een poosje zo hoor. Het viel me al op toen ik in oktober bij hem bestelde.
Door Mevroi Kruim
#1126182
Huskymeisje schreef: ja, maar dat is al een poosje zo hoor. Het viel me al op toen ik in oktober bij hem bestelde.
Hangt ook af van de verkrijgbaarheid denk ik zo. En als zijn toeleverancier de prijzen verhoogt moet hij ook mee.
Door Huskymeisje
#1126366
Kruimel schreef: Hangt ook af van de verkrijgbaarheid denk ik zo. En als zijn toeleverancier de prijzen verhoogt moet hij ook mee.
ja dat is zo. En laten we wel wezen, qua prijzen mogen we bij hem niet klagen.
Gebruikersavatar
Door Joke I
#1126381
Dat is nog zuinig. Het adres waar ik spiervlees haal ging van € 0,50 naar € 0,75 dat is 50% prijsstijging, ik hoop niet dat met alle producten zo gaat.  :-\ :-\
Gebruikersavatar
Door koekje
#1126441
ik geloof dat tarweprijzen e.d. zijn gestegen. daar heb je niet direct last van als je geen br*kjes voert, maar wel misschien indirect. de grondstoffen voor de te slachten dieren zijn duurder geworden. en op een gegeven moment wordt dat aan de ontvanger (slachthuis, en daarna handelaar) doorberekend.
Gebruikersavatar
Door nova
#1127090
Ik blij dat de diesel weer betaalbaar is, (vanavond 90,2 ct/ltr), gaat  de vleesprijs omhoog  ???  ;D
Maar waar klagen we eigenlijk  over, als ik hier zo lees gaat het ons allemaal verdraaid goed, me too
Door flin
#1127093
de kwartels waren hier spontaan naar kerstprijs gerezen: van 1.80 naar 2.10 

  wel veel gratis koppies...(dat dan weer wèl..)  ;D ;D
Door Elizaw
#1129833
nova schreef: Ik blij dat de diesel weer betaalbaar is, (vanavond 90,2 ct/ltr), gaat  de vleesprijs omhoog  ???   ;D
Maar waar klagen we eigenlijk  over, als ik hier zo lees gaat het ons allemaal verdraaid goed, me too
Waar maak je dat dan uit op? dat het verdraaid goed gaat met iedereen? ::)
Door Barbaravh
#1137774
Joke I schreef: Dat is nog zuinig. Het adres waar ik spiervlees haal ging van € 0,50 naar € 0,75 dat is 50% prijsstijging, ik hoop niet dat met alle producten zo gaat.  :-\ :-\
Ik betaal 1,5 euro voor runderspiervlees en 2,10 euro voor paardenspiervlees  :o
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door