Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door brie
#1122486
Ik krijg net een bestelling voor de hondjes binnen, zit er in plaats van 1 kg lamsribben, anderhalf kilo kalfsribben bij..
Wat moet ik er nu mee? wel of niet doen?
Kzal eens even kijken of ik ze makkelijk kan buigen..
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1122498
tja, kijken of je erdoor heen kom, of ze kan buigen, anders zou ik ze wegkachelen.
Waardeloos he, dat je iets besteld maar dat je dan wat anders krijg....
Door brie
#1122502
vanaalst schreef:
Waardeloos he, dat je iets besteld maar dat je dan wat anders krijg....
pff praat me dr niet van van!!! :-X
Door brie
#1122505
nou, verder moet ik niet klagen, want de rest klopte keurig en ik heb zelfs van een aantal dingen hier en daar wat extra's.
Gelukkig heb ik maar een kilo van die dingen. kun je nog eens weggooien  :)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1122678
Ik gaf ze dus fijn bij een volgende levering mee terug. Je wordt behandeld op de manier zoals je behandeld wilt worden.
Door 1eboa
#1122872
ik had bij mijn bestelling van die bloederige haaskarkassen, ze hebben ze in de tuin opgegeten. Normaal als ze naar buiten moeten staan ze te bibberen van de kou, maar ze hadden nu alleen maar aandacht voor het karkas.
Door sandrra
#1123082
Ik zou er wel ff melding van maken en dan evt de volgende keer mee terug geven. Tenzij je ze natuurlijk een keer wilt uitproberen.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#1123085
Ik geef mijn honden geen kalfsbot omdat ik er akelige splinters vanaf vind komen. Als ik ze niet besteld heb en toch krijg dan krijgen ze van mij een telefoontje of een mailtje dat ze het de volgende reis weer mee terug krijgen en het kunnen inhouden op de rekening van de volgende keer. Het is net wat Angelique zegt, je wordt behandeld zoals je behandeld wenst  te worden.
Door brie
#1123094
In eerste instantie was ik mild, maar nav van datgene wat angelique en sylvia hebben gezegd ga ik er toch een mailtje over sturen en het de volgende bestelling mee terug sturen. Dan kunnen ze kiezen, of ze geven me er wat anders voor in de plaats, of ze houden het in op de rekening. Ik ga dit niet uitproberen ten koste van de tanden of het risico op splinters bij mijn honden.
Het is "maar" een kilo, maar dit moet geen gewoonte worden.
Bedankt voor jullie reacties  :-*
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door