Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#1122645
Ik heb een paar weken geleden herteribben ingevroren. Ik had nog wat liggen wat eerst op moest maar gisteren was de nieuwe voorraad aan de beurt.
Toen ik ze uit het zakje haalde rook ik zo'n rare zure lucht, wat ik helemaal niet ken bij deze ribben.

Zelfs de doggies willen ze liever niet. Ik vind het niet zo erg om iets te hebben wat een beetje rijp is, maar deze lucht kan ik niet plaatsen. Ze zijn volgens mij dus echt bedorven.

Ik kiep ze maar in de kliko, voordat de honden er ziek van worden. Moet zaterdag nieuwe halen.
Door tt-tjes
#1122748
Nynke F schreef: Wat gek Carole, roken ze niet zo raar toen je ze invroor ??
Ik vond ze niet helemaal ruiken zoals ze normaal ruiken, maar zo sterk als dat ze nu stonken was het niet toen ik ze invroor.
Laatst gewijzigd door tt-tjes op wo 17 dec 2008, 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tt-tjes
#1122750
Angelique schreef: Nou lekker dan. Ik neem aan dat je wel ergens even een klacht deponeerd?
Ja zeker, ik heb vandaag meteen contact opgenomen. Ik kan dus zaterdag 10 kg nieuwe gaan halen.

Ik weet alleen niet zo gauw waar ik de andere 10 kg moet laten. Vriezer zit mudvol dus ik moet het een door het ander vervangen.
Laatst gewijzigd door tt-tjes op wo 17 dec 2008, 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tt-tjes
#1122828
Sweet Dutchess schreef: Die ander hertenribbetjes verdwijnen toch in de kliko??
Dan heb je toch ruimte voor de nieuwe?
Ja, ze moeten wel in de kliko maar die is gisteren net leeg gemaakt. Dan zouden ze daar dus 2 weken nog in zitten, yuk.
Sweet Dutchess schreef: Offfffffffffffffffffffffffff een vriezer erbij  :2funny: :2funny: :2funny:
Ja, weet je wat het is, mensen die er 1 over hebben die geven hem meteen aan een ander :whistling:
Gebruikersavatar
Door Sweet Dutchess
#1122837
tt-tjes schreef: Ja, ze moeten wel in de kliko maar die is gisteren net leeg gemaakt. Dan zouden ze daar dus 2 weken nog in zitten, yuk.

Ja, weet je wat het is, mensen die er 1 over hebben die geven hem meteen aan een ander :whistling:



wil je hem effe in bruikleen  ;D
Nynke krijgt hem toch pas de 28ste  :yeah:
Door 1eboa
#1122854
Wij hadden het een keer met schapenpens, waren ingevroren in dubbele zakjes brrrrrrrrrr, maar de honden waren er wild op.
Door tt-tjes
#1122921
vanaalst schreef: dan doe je ze toch in een vuilniszak, dichtknoppen en zo de kliko in..
Ja, iets moet ik er mee. Anders neem ik ze zaterdag gewoon mee, mag hij kijken wat hij er mee doet.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#1123103
Waarschijnlijk waren de ribben al tegen bedorven aan en als jouw vriezer er wat langer over doet om het ingevroren te krijgen dan heeft het in de vriezer alle tijd gehad verder te bederven. Vriezers die een grote lading in één keer krijgen doen er vaak net een tikkie t elang over zeker als men dan ook de invriesknop niet gebruikt. Zelfs met gebruik van het snel invriezen kan een grote lading vrij lang duren.
Door Nynke
#1123137
tt-tjes schreef:
Ja, weet je wat het is, mensen die er 1 over hebben die geven hem meteen aan een ander :whistling:

:boxing: :boxing: :boxing: :boxing: :boxing: :boxing: :boxing: :boxing: :boxing: :boxing: :boxing: :boxing: :boxing: :boxing: :boxing: :boxing: :boxing: :boxing: :boxing:   

Nou jij weer  :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door