Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door nova
#1121300
Misschien staat dit bericht verkeerd, en dan mag het verplaatst, maar als jullie een bestelling binnen krijgen, controleren jullie dan in aanwezigheid van de leverancier of het klopt?
Vandaag heb ik te veel gekregen, heb zo snel mogelijk gebeld..... geen gehoor...... gemaild...... geen reactie.
Ik wil het niet zomaar houden, maar ga niets betalen wat ik niet besteld heb, en ook niet mijn keuze is.
Terugbrengen of halen vanuit Friesland wordt alleen nog maar duurder voor de leverancier.
Wat doen jullie in zo een geval??
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1121314
ik zal hem een mail sturen met daarin de uitleg en dat ie het of kan komen halen, zoniet dat je ook dat vlees wat je niet heb besteld ook niet gaat betalen...
is zijn fout en dat zal hij moeten oplossen.
Gebruikersavatar
Door nova
#1121329
vanaalst schreef: ik zal hem een mail sturen met daarin de uitleg en dat ie het of kan komen halen, zoniet dat je ook dat vlees wat je niet heb besteld ook niet gaat betalen...
is zijn fout en dat zal hij moeten oplossen.
Gemaild had ik al, maar een antwoord moet nog komen.
Maar controleer jij een bestelling als ze afgeleverd wordt?
Ik had ruim 100 kg, heb je zo 1 2 3 niet ff gecheked
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1121334
nova schreef: Gemaild had ik al, maar een antwoord moet nog komen.
Maar controleer jij een bestelling als ze afgeleverd wordt?
Ik had ruim 100 kg, heb je zo 1 2 3 niet ff gecheked
Blijkbaar is het in deze wel nodig om het te checken en dan moet je de tijd die je daarmee bezig bent maar voor jezelf bij de prijs optellen.
Gebruikersavatar
Door nova
#1121358
Angelique schreef: Blijkbaar is het in deze wel nodig om het te checken en dan moet je de tijd die je daarmee bezig bent maar voor jezelf bij de prijs optellen.
Controleren doe ik altijd, vind ik ook niet erg, maar ik bedoelde controleren in aanwezigheid van de chauffeur.
Kun je dat maken??
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1121371
het zou eigenlijk wel moeten maar als ik bij hem bestel doe ik dat voor zo'n 8 man..
dat is dus echt vreselijk veel, dat heb je niet in een uurtje nagekeken...
Ik zou zoiets hebben van , je heb een mailtje gestuurd, gewoon betalen voor wat je heb besteld en de rest is aan hem...
Door Buran en Co
#1121469
nee, ik controleer ook pas als hij weg is. Tot nu toe nog geen problemen gehad. Betalen wat je besteld hebt en de rest is even aan de leverancier. Lijkt mij...
Door Deesje
#1121519
zo deed ik het ook.. controleren achteraf.. maar uiteindelijk ben ik daarbij al 3 keer met te weinig 'beleverd'.. uiteindelijk wordt dat wel weer geregeld maar dat kost mij veel tijd en ik moet zelf achteraf bij mijn volgende bestelling alles weer erbij zoeken en nog een aantal keer bellen en mailen want vaak komt het niet direct goed.. ik dacht er nu zelf ook aan om te controleren terwijl er nog iemand is.. alleen met de vaak voor mij onmogelijke levertijden ben ik er niet altijd zelf bij..

ik vind t moeilijk.. wat je namelijk teveel in je bestelling krijgt zal waarschijnlijk bij een ander missen.. (denk k tenminste)
Door Juul
#1121581
Moeilijk, ik zat daar ook al aan te denken, hier klopt het ook vaak niet helemaal. Maar ik vind het dan ook vervelend voor de volgende klant, die krijgt zijn spul dan weer wat minder bevroren.
Door roos79
#1122016
Hemeltje lief... sorry hoor, maar ik schrik echt van jullie reacties....  :o :-\
Wordt er echt zo "slecht" geleverd?
Natuurlijk moet je controleren wat je geleverd krijgt, dat is toch het hele punt van bestellen? Dat je krijgt wat je besteld?

En als je zegt dat een ander dan minder gekoelt/bevroren spul krijgt... bedoel je dan dat die leverancier door heel NL krost zónder vries/koel auto?  :-[
Laats was er ook en topic over iemand (sorry weet niet meer wie), diegene had Rodi half ontdooit geleverd gekregen... dat mág toch gewoon niet!!

(ik bedoel het hierboven niet zo scherp als wellicht overkomt... maar ik ben er gewoon een beetje stil van... :-X)
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#1122057
voor diervoeders zijn er niet zulke strenge eisen..
en soms vind ik t wel prettig als t al een beetje ontdooit is..
dan kan ik gelijk aan de slag..  :D
maar het is idd wel heel vervelend ja dat er dingen missen (extra vind ik dan minder erg.. alleen voor een ander is het heel vervelend)..

vorige keer miste ik 9 kg botmix en nog spiervlees ook..
en alles voor de katten.. dus raakte alles in de war..
ik heb nooit spul voorradig.. dus ik bestel echt voor 2 maanden eten.. en hou dus rekening met de diversiteit en de percentages..
als ik zoveel mis van het bot.. dan loopt alles in de soep..
de katten kregen nu dus een hele tijd heel eenzijdig eten..
bovendien werd er een paar keer gezegd dat t dan en dan geleverd ging worden..
dus.. ik weer ontdooien.. want dan kon ik gelijk aan de gang..
kwam t weer niet.. dus.. hop.. weer de vriezer in..
dat hakt dus echt in de kwaliteit van het eten.. en mijn katten zijn er ook behoorlijk ziek van geworden..
mager.. korstjes.. gewoon heel naar..
om het op te vangen heb ik spullen uit de supermarkt en uit de dierenzaak gekocht..
maar dat was dus niet de bedoeling..en pakte ook niet goed uit..

ik heb nou eenmaal niet de centen om gewoon de hele mikmak in de kliko te donderen en dan maar overnieuw te bestellen..

na kijken als hij voor de deur staat gaat ook niet..
vaak heeft hij haast.. iig genoeg om gelijk weer weg te rijden..
en t is best een karwei om alles goed uit te zoeken..

dit keer ging het wel goed.. maar heb ik voor kiki nog niks na gekeken.. omdat die door te vasten minder gegeten heeft dan de rest..
Door sandrra
#1122129
Nou als ik t na kijk waar de chauffeur bij is wordt t een latertje. Maar ja dat zou dan eigenlijk weer niet mijn probleem moeten zijn.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1122135
nova schreef: Controleren doe ik altijd, vind ik ook niet erg, maar ik bedoelde controleren in aanwezigheid van de chauffeur.
Kun je dat maken??
Ik denk ook maar zo dat de chauffeur daar niet op gaat staan wachten. :-\
Gebruikersavatar
Door nova
#1122139
SandRRa schreef: Nou als ik t na kijk waar de chauffeur bij is wordt t een latertje. Maar ja dat zou dan eigenlijk weer niet mijn probleem moeten zijn.

als ik ga nakijken en controleren waar de chauffeur bij is, en jij bent als laatste klant op de route, dan krijg jij jouw bestelling pas heel laat op de dag, ben je ook vast niet blij mee.
Ook daar hou ik rekening mee.
Dat het niet meer keihard bevroren is  heb ik geen moeite mee, mn honden kunnen daar echt wel tegen.
Door sandrra
#1122142
nova schreef: als ik ga nakijken en controleren waar de chauffeur bij is, en jij bent als laatste klant op de route, dan krijg jij jouw bestelling pas heel laat op de dag, ben je ook vast niet blij mee.
Ook daar hou ik rekening mee.
Dat het niet meer keihard bevroren is  heb ik geen moeite mee, mn honden kunnen daar echt wel tegen.
Ja precies, daarom doe ik t niet. Maar tis wel weer een heel gedoe naderhand als t niet klopt :-\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door