Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Elles0512
#1119321
Hoi,

Bobby is 2 dagen niet lekker geweest, hij kreeg eerst ineens een dik oog, dit was de volgende ochtend helemaal weg. Wel was hij de hele dag hangerig, wilde niets eten, dronk wel. Ook lag hij veel te slapen en begroette de visite niet wat hij anders over- enthousiast doet.
Sinds gisteren is hij niet meer suf, en wilde wel weer eten. Ik heb een beetje witte rijst, kookwater (van de rijst) en gekookte kip gegeven. dit ging goed, maar 's avonds kwam alles er weer uit, dit was zo'n 4 uur na de maaltijd.
Vandaag gedraagt hij zich als voorheen, is speels etc. Wat kan ik nu het beste geven qua eten, want ik merk dat hij nu wel honger heeft. Hij deed ook heerlijk mee aan de wandeling.

Bedankt, Elles
Gebruikersavatar
Door pike
#1119669
En waarom de kip gekookt?
Ik neem toch aan dat hij normaal rauw krijgt?
Als er hier een niet helemaal top is maar wel wil eten dan krijgt hij zijn normale rauwe eten. En absoluut geen rijst!
Door Elles0512
#1119819
hoi,

Na zoeken bij de ehbo tips voor honden en katten stond erbij dat je gekookte kip, witte rijst en gekookt water vd rijst moest geven.
Normaal krijgt hij idd alles rauw uiteraard. Maar hij was echt honds beroerd, en dit heeft wel geholpen, het eten is erin gebleven.
Door Elles0512
#1119820
pike schreef: En waarom de kip gekookt?
Ik neem toch aan dat hij normaal rauw krijgt?
Als er hier een niet helemaal top is maar wel wil eten dan krijgt hij zijn normale rauwe eten. En absoluut geen rijst!
Dat schreef ik in mijn eerste bericht, dat hij van zijn normale eten ging braken.
Door ~Joke~
#1119929
Ook bij braken kook ik het eten niet en geef ook geen rijst[water]. Als ze willen eten krijgen ze het, komt het er weer uit, pech gehad  ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door