Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Wicka
#1119069
Ik heb gister mijn eerste Herby bestelling binnen gehad en gelijk wat dingentjes laten ontdooien zoals onder andere een kwartel.
Maar de kwartel is heel, kan ik die dan gewoon zo helemaal voeren of had ik hem in stukkies moeten knippen?
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1119073
Wicka schreef: Ik heb gister mijn eerste Herby bestelling binnen gehad en gelijk wat dingentjes laten ontdooien zoals onder andere een kwartel.
Maar de kwartel is heel, kan ik die dan gewoon zo helemaal voeren of had ik hem in stukkies moeten knippen?
is je hond gewend aan het eten botten? Ik  heb Bantu als pup al vrij snel hele kwartels gedaan en die gingen helemaal op ;)
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1119085
Wicka schreef: Ja ze krijgt al af en toe kippennekjes en voor de rest KVV.
dan zou ik de kwartel gewoon voeren. De kwartels van Herby zien er altijd goed uit.
Je kunt hem natuurlijk ook even vasthouden (de kwartel ;)) als je het niet vertrouwt.
Door Wicka
#1119417
Nou de kwartel ging zonder twijfel en met veel smaak naar binnen! Experiment geslaagd, op naar de kipkarkassen  ;)
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1119426
Wicka schreef: Nou de kwartel ging zonder twijfel en met veel smaak naar binnen! Experiment geslaagd, op naar de kipkarkassen  ;)
:D :D ;)
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#1119905
Lesley schreef: Zo,n klein kwarteltje is toch een eitje voor een Bull  ;)
Ja dat lijkt mij ook. Ik ken de kwartels van Herby niet maar de kwartels van de Ven zijn voor mijn honden eenhapssnackjes. En ik heb niet eens Bullen, kun je nagaan :D
Door Wicka
#1119986
Rovanna schreef: Ja dat lijkt mij ook. Ik ken de kwartels van Herby niet maar de kwartels van de Ven zijn voor mijn honden eenhapssnackjes. En ik heb niet eens Bullen, kun je nagaan :D
Hmm ja dat is wel zo, maar het was haar eerste echte barf-ding (op kippennekkies na) dus ik vond het nog al wat hoor  ::) Maar ze heeft er keurig op zitten kauwen, dus ik weer blij!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door