Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Nouchka
#1118612
Wie kent het en wie geeft er ook Dogshape?
Goede ervaringen mee of net niet?
Beter dan Smuldier of net niet?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1118785
[quote="Nouchka"]
Wie kent het en wie geeft er ook Dogshape?
Goede ervaringen mee of net niet?
Beter dan Smuldier of net niet?
[/quote]

Wat is het?
Door maddoc
#1118820
bedoel je een vleesprodukt met de naam Dogshape? en dat zou dan een soort KVV zijn?
Of bedoel je de versleverancier Dogshape, die allerhande barf produkten levert?
Door petra-amsterdam
#1118833
[quote="maddoc"]
bedoel je een vleesprodukt met de naam Dogshape? en dat zou dan een soort KVV zijn?
Of bedoel je de versleverancier Dogshape, die allerhande barf produkten levert?
[/quote]
En Smuldier en (korte tijd begreep ik ook) herbydingen en daarnaast ook z,n eigen ''fabrikaat ''dogomeat''
(www.dogshape.nl)
Denk dat deze bedoeld wordt?
Geen ervaring mee.
Door Fausto
#1118962
Hier wel ervaring mee als ik met vakantie ga. Dan gaan de honden over op KVV in plaats van BARF. De laatste keer Dogshape Vlees Compleet geprobeerd. Diepgevroren rollen van 500 gram. Hier lusten ze ze wel hoor, lijkt veel op Smuldier.
Door M.P
#1119013
dat is degomeat wat hij verdeeld,  komt uit aalst (belgie),  is een kvv, gemalen kippekarkassen, en runds spier en orgaan , beetje granen en groentjes., tovert wel met de prijzen, goedkoop...
normaal is het 2.50euro de kilo, voor zo ver ik weet...

groetjes.
Door Nouchka
#1119072
[quote="maddoc"]
bedoel je een vleesprodukt met de naam Dogshape? en dat zou dan een soort KVV zijn?
Of bedoel je de versleverancier Dogshape, die allerhande barf produkten levert?
[/quote]

Het is de naam van de leverancier van barf produkten. Maar ze hebben ook een eigen merk KVVn nl. Dogshape.
Lijkt inderdaad veel op Smuldier, maar (gelukkig) met minder vocht.  En dan bedoel ik puur estetisch hoor ;)
Ik betaal 17 euro voor 10 kilo. 
Ze hebben zowel Vlees als Pense Compleet.
Mijn honden vinden het in ieder geval smullen. :D
Door petra-amsterdam
#1119703
Bron: Dogshape.
''Met Smuldier( fokkerslabel) en ons eigen merk Dog Shape( winkelierslabel) hebben we twee hoogwaardige versvoer- producten in huis.die zowel qua kwaliteit alsmede in prijsnivo op eenzame hoogte staan in Nederland. Per 1 augustus 2008 zal Dog Shape ook de markt in Belgie intensief gaan bewerken, waarbij wij, net als in Nederland, streven naar naar een toonaangevende positie.
Tevens verheugd het ons dat wij met ingang van 1 oktober 2008 de exclusieve rechten  voor Nederland hebben van het  Belgische vers- voer merk Degomeat .''

''Beeeetje'' vaag vind ik e.e.a. wel. Ik zie bv nergens wat die kvv-compleet van het eigen merk inhoud. Geen idee wat er in zit dus. Ook vind ik geen info over dat belgische merk.
En ik ga niet zomaar mee in ''Met Smuldier( fokkerslabel) en ons eigen merk Dog Shape( winkelierslabel) hebben we twee hoogwaardige versvoer- producten in huis.die zowel qua kwaliteit alsmede in prijsnivo op eenzame hoogte staan in Nederland''.
Daar vind ik de info toch echt TE sumier voor....beter gezegt...geen info :(
Door Nouchka
#1119724
Ik vind het inderdaad ook erg gek dat de inhoud niet op de site staat.
Die staat echter wel volledig op de verpakking. 
Zal ik die morgen even overtypen?  Ik ben op dit moment immers op mijn werk.
Door *wendy*
#1119908
[quote="Rovanna"]
Dogshape is ook Bibi-verkooppunt. Dat staat niet op hun site maar wel op de Bibi-website.
[/quote]

Dat is raar want enige tijd geleden heb ik hem nog een mail gestuurd of hij in de toekomst misschien ook Haaks Barf en/of Bibi ging verkopen. Hij mailde toen terug dat hij met HB in onderhandeling was en dat hij dat eind van die week zou weten. Bibi heeft hij geen woord over gerept  :-\
Overigens heb ik hem over HB ook niet gehoord meer.
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#1119913
[quote="*wendy*"]
Dat is raar want enige tijd geleden heb ik hem nog een mail gestuurd of hij in de toekomst misschien ook Haaks Barf en/of Bibi ging verkopen. Hij mailde toen terug dat hij met HB in onderhandeling was en dat hij dat eind van die week zou weten. Bibi heeft hij geen woord over gerept  :-\
Overigens heb ik hem over HB ook niet gehoord meer.
[/quote]

http://www.bibidiervoeding.nl/
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door