Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#11174
Hallo, ik heb al een paar keer van mensen gelezen dat ze zilverwater gebruiken. Waar kopen jullie dat? En kopen jullie dan kant-en-klaar water of niet?

Groetjes, Lizzy
Door Anna
#11176
Wie heeft er goede of slechte ervaringen mee?  En wat kan er bij honden mee bereikt worden?  (Ik vind alleen info over mensen.)  Kan je dit "natuurlijke antibioticum" gewoon (en met succes) gebruiken in de plaats van normale antibiotica?  Of heb je dan minder schade, maar ook minder resultaat?

Groetjes,

Anna.
Door Lizzy
#11177
Lieve schat...zal niet over je kleur haar beginnen maar kijk eens op http://www.zilverwater.nl  ;D
Heb het al diverse keren aangegeven  :-*
I know honeybun! Maar, is het handig om het hier te bestellen dan? Het lijkt me makkelijker om het gewoon ergens in een "winkel" te kopen....

Groetjes, blondje :-*
Door qyan
#11178
ik heb het al een paar keer gebruikt voor qyan zijn anaalklierontsteking, was in 3 dagen verdwenen, terwijl de antibiotica van de da helemaal niet hielp!
ook tijdens de vergrootte lymfeklieren ben ik het gaan geven, en na 3 dagen werden de lymfen dus weer kleiner.
ga het nu ook (nu we klaar zijn met de amoxiciline) geven voor een maand of 3 a 4 tegen de ziekte van lyme, aangezien ik niet geloof dat de antibioticakuur van 2 weken het genoeg hefet aangepakt.
weten we voorlopig toch niet, maar heb ook geen zin om binnen nu en 2 weken weer een doodzieke hond te hebben.
ook voor zijn oogontstekingen werkt het perfect, binnen 3 dagen verdwenen.
het zou de nuttige bacterien in de darmen verder niet vernietigen, zoals bij gewone antibiotica wel het geval is en zou langdurig zonder problemen gebruikt kunnen worden.

bestelde het voorheen bij de huisdierendokter  www.huisdierendokter.nl , maar heb van ellen toch wel een goedkoper adresje gekregen :D
Door Anna
#11179
Hoi Wendy,

Gebruik je het colloïdaal zilver(water) in- of uitwendig?
Hoe gaat het nu met Qyan??

Groetjes,

Anna.
Door qyan
#11180
hoi anna,
ik gebruikte en ga het weer inwendig gebruiken.
de eerste week werd hij altijd heel duf en slaperig, maar daarna gewoon weer zichzelf. maar meer bijwerkingen heb ik nooit gemerkt.
maar je kan het ook uitwendig gebruiken, heb ik ooit bij 1 demodex plek gedaan die licht ontstoken was, hielp prima.

hoe het met qyan gaat?
in princiepe prima, alleen helaas waarschijnlijk weer de demodex terug.
laat woensdag ff een afkrabsel maken voor de zekerheid.
hij is verder wel weer lekker actief en levendig, eet goed, zijn poten gaan super, dus dat gata gelukkig allemaal goed.
maar ja, het houdt blijkbaar niet mere op he :-/
maar hij voelt zich verder uitstekend en dat vindt ik toch wel heel belangrijk :D
Door qyan
#11181
oh ja, en met een oogontsteking, gewoon een druppel in het oog druppelen, kan het ook gebruiken voor ene oorontsteking en dan gewoon in het oor druppelen!
Door Anna
#11182
Fijn dat het beter gaat!!  Het belangrijkste is inderdaad dat hij zich goed in zijn vel voelt. 8)  De rest komt wel in orde.

Groetjes en succes!

Anna.
Door Helen
#11183
ik heb het al een paar keer gebruikt voor qyan zijn anaalklierontsteking, was in 3 dagen verdwenen, terwijl de antibiotica van de da helemaal niet hielp!
ook tijdens de vergrootte lymfeklieren ben ik het gaan geven, en na 3 dagen werden de lymfen dus weer kleiner.
ga het nu ook (nu we klaar zijn met de amoxiciline) geven voor een maand of 3 a 4 tegen de ziekte van lyme, aangezien ik niet geloof dat de antibioticakuur van 2 weken het genoeg hefet aangepakt.
weten we voorlopig toch niet, maar heb ook geen zin om binnen nu en 2 weken weer een doodzieke hond te hebben.
ook voor zijn oogontstekingen werkt het perfect, binnen 3 dagen verdwenen.
het zou de nuttige bacterien in de darmen verder niet vernietigen, zoals bij gewone antibiotica wel het geval is en zou langdurig zonder problemen gebruikt kunnen worden.

bestelde het voorheen bij de huisdierendokter  www.huisdierendokter.nl , maar heb van ellen toch wel een goedkoper adresje gekregen :D
Zeg Ellen wat is dat goedkopere adresje?
groetjes Helen
Door Paul_Barte
#11186
Lizzy, investeer 50 euro in een transformatortje met zilverelektroden en je kunt voorlopig 1000 liter maken....moet genoeg zijn toch???

Wil je nog goedkoper...dan alleen de elektroden met 3x een 9 volts batterij'tje  ;D
Laatst gewijzigd door Paul_Barte op zo 13 jul 2003, 23:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#11187
Lizzy, investeer 50 euro in een transformatortje emet zilverelketroden en je kunt voorlopig 1000 liter maken....moet genoeg zijn toch???

Wil je nog goedkoper...dan alleen de elektroden met 3x een 9 volts batterij'tje  ;D
Hoi Paul, dAt is ook waar! Maar, ik snap persoonlijk geen ene moer van die apparaatjes.. Ik krijg al de kriebels als ik naar deze tekeningetjes kijk! Ik zal de baas er eens naar laten kijken:-). Mij was ook niet helemaal duidelijk hoe ik aan gedemineraliseerd water kan komen... Ik zal ook weer eens gaan lezen...

Groetjes, Lizzy
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door