Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Tessa2
#1111463
Hallo,

Bij een van honden werken de nieren ook niet optimaal doordat ze dagelijks allupurinol gebruikt ivm leishmania.
Om de nieren enigszins te ontlasten geef ik haar Duck Therapie.
Merk duidelijk verbetering bij haar op ze stinkt niet meer uit haar bek naar afvalstoffen ook drinkt ze stukken minder als voorheen.
Ook was haar kreatine gehalte de laatste keer bij de controle niet meer gestegen zoals daarvoor.
Kort samengevat ik ben dus zeer te spreken over duck therapie.
Groetjes Tessa
Door roos79
#1116205
Ik zou ook voor de Bandit kiezen.

Bij Duck-therapie staat 64% vlees (kip), de rest is maiskiemen, rijst en wortelen.... beetje veel "bijproducten", zoals je wel van de Duck gewend bent.

Heb zo even niet paraat wat er in de bandit nierdieet zit, maar zulke hoge gehaltes aan rijst/wortelen/maiskiemen, kan me niet voorstellen.


maar aan de andere kant... wat ik hier heel veel lees is dat je ook naar je hond moet kijken hoe deze erop reageerd, toch?!  :)
Door Borke
#1117205
Met de katten heb ik goede ervaringen met Bandit nierdieet. Het is wat vetter, speciaal gedaan omdat nierpatienten vaak niet van die beste eters zijn en dan gaan afvallen.
Ik heb overigens nog nierdieet (voor de kat) staan, heb weliswaar geen nierpatienten meer, dus de katten eten het maar op en daarna ga ik terug naar CB denk ik, is toch een stuk goedkoper en ze deden het daar prima op.
Als je een paar bakjes wilt proberen dan weet je mijn adres  ;D
#1117210
[quote="Borke"]
Met de katten heb ik goede ervaringen met Bandit nierdieet. Het is wat vetter, speciaal gedaan omdat nierpatienten vaak niet van die beste eters zijn en dan gaan afvallen.
Ik heb overigens nog nierdieet (voor de kat) staan, heb weliswaar geen nierpatienten meer, dus de katten eten het maar op en daarna ga ik terug naar CB denk ik, is toch een stuk goedkoper en ze deden het daar prima op.
Als je een paar bakjes wilt proberen dan weet je mijn adres  ;D
[/quote]

Thankx. Het bleek echter godzijdank slechts een blaasontsteking te zijn. Ik had echter al wel een doos Bandit nierdieet gehaald evenals een doos duck therapie. De Bandit vind ze heerlijk, de duck heb ik nog niet gegeven. Gisteren de laatste AB pil en alles lijkt weer bij het oude te zijn.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door