Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door brie
#1115837
Kleine Jane loopt mank met haar rechterachterpootje  :'(  Niet heel erg, ze kan er wel gewicht opnemen, maar ze hinkt er wel mee en ze vind het duidelijk niet leuk als ik er aan kom.
Ik zag het net voor het eerst, dus het is sinds vandaag. Ik denk dat ze haar pootje verstuikt heeft ofzo.
Kan ik haar wat traumeel geven ter ondersteuning?
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#1115844
van die traumeel weet ik niet..
maar..
ik krijg wel een gevoel van dejavu..

ik wil je niet op stang jagen..
maar mijn katje brammie liep op een bepaald moment ook mank..
na een paar dagen ben ik naar de d.a. geweest.. en die constateerde dat haar dijbeen hard was..
alsof ze een schop tegen die spier aan had gehad..
verder onderzoek wees uit dat er een tumor in haar dijbeen zat.. dat een uitzaaiing was van een tumor in haar longetjes..
dat schijnt bij een bepaald soort tumoren mogelijk te zijn.. uitzaaiingen naar de poten..

nogmaals.. ik wil je niet onnodig angstig maken..
maar ik vond wel dat ik t moest zeggen..

:-*
Door brie
#1115847
Hmm, maak me ff bang joh!!! >:(
Ze is nog maar 7 maanden..Laten we daar maar niet vanuit gaan dan  ;) maar ik hou het in de gedachte!
Heb haar inmiddels een half fijngestampt tabletje traumeel in haar bekkei gedaan, ze liet het allemaal wel toe. Het is zo'n lief poesje  :smitten:
Gebruikersavatar
Door koekje
#1116078
met een jonge kat als jane zou ik ook niet van dat soort enge dingen uitgaan.
otje had een tijdje geleden ook zeer voetje. ze deed heel erg boos als ik er aan zat. dat komt best over, want otje is nooit boos.
een dag later was alles weer normaal. de had wss een voetje verstuikt met het buiten spelen of in de boom klimmen.
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#1116090
ik wist niet dat ze zo jong was.. :shy:
sorry.. maar ik vond wel dat ik t moest zeggen..
als je de leeftijd erbij had gezegd.. had ik t ws niet gedaan.. :P

ik geloof ook niet dat het dat dan zou zijn.. sorry!
Door brie
#1116993
Nou de traumeel (of de natuur?  :P)  heeft zn werk gedaan, vandaag zat mevrouw boven in de kerstboom  >:( en toen ik haar eruit wilde "smijten" sprong ze er al uit voordat ik er was. das best hoog en ze hinkte niet meer.
Ik ga er dus vanuit dat ze zich verstapt heeft oid
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door