Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Elles0512
#1116248
Na de laatste wandeling net (nou ja, gisteravond), zag ik bij Bobby een strontje zitten. Binnen een mum van tijd had hij een heel dik oog.
Ik ben het aan het deppen met lauw water. Hebben jullie hond(en) dit ook weleens, en wat doe je dan meestal?
Hoop dat het straks beter is.

groetjes Elles
Door brie
#1116297
Oei, klinkt alsof er iets meer in zn oog zit dan alleen een "strontje"
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik dep in ieder geval altijd met uitgekookt water en niet met lauw leidingwater. Hou het even in de gaten! Anders even naar de da zodat die goed kan kijken of er meer aan de hand is
Door Fynn
#1116357
Hij kan gestoken zijn door iets .
Als dat het is slinkt het meestal na een dag.
Wel goed in de gaten houden en eerst even checken of er niets in het oog zit.

Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
Door Elles0512
#1116643
Hoi,

Vanmorgen was zijn oog ineens weer "normaal"gelukkig. Misschien is hij ergens tegenaan gekomen buiten, een tak of zo?
Wat ik wel raar vind is dat hij nu heel de tijd met zijn kop schudt :-\
Door dineke-cavalier
#1116649
hoi hoi,
kan het niet zijn dat er een zandkorreltje in zijn traan buis terecht is gekomen en dat daarom het oog ineens is opgezet, en dat hij nu probeert om het korreltje eruit te schudden ! :-\ . is maar een idee ?

groejtes dineke
Door Aneska
#1116701
Zoë heeft dat een tijdje terug ook gehad, opeens helemaal opgezet zijn oog, en twee uur later helemaal niks meer aan te zien. Daarna heb ik het ook niet meer waargenomen bij hem, ik heb geen idee waar dat van kwam, maar het ging weer net zo plotseling weg als dat het kwam!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door