Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Stephanie
#111542
Ik heb net voor Banjer en Jersey een hele kip gekocht ( wegen bijna 1 kilo per stuk)
Ik neem aan dat t dus vanavond alleen bij die kip blijft voor ze...of moet ik ook nog groente geven ?
Ennn ik lees net ergens in een topic dat ze bv geen poten moeten eten...maar aan een hele kip zitten toch ook poten ! Moet ik die er af halen ?
Door 202spots
#111546
[quote="stefenjohn"]
Ik heb net voor Banjer en Jersey een hele kip gekocht ( wegen bijna 1 kilo per stuk)
Ik neem aan dat t dus vanavond alleen bij die kip blijft voor ze...of moet ik ook nog groente geven ?
Ennn ik lees net ergens in een topic dat ze bv geen poten moeten eten...maar aan een hele kip zitten toch ook poten ! Moet ik die er af halen ?
[/quote]

Zijn ze gewend om bot te eten ???
Zo Ja....
Hak de kip in 2 stukken en geef ieder de helft!
Geen groente nodig vandaag!
Sit back and ENJOY!!! ;D
De poten van kip zijn best om te doen,met dragende botten worden de grotere dieren bedoeld,koe,kalf,schaap e.d
Door Marion
#111555
En zijn ze niet gewend om bot te eten lees dan eerst even het bottendocument ;D
Door Stephanie
#111562
Ja ze hennen kippen en eendennekken gegeten en kippen vleugels en dit is dus the next step....
Door Stephanie
#111567
Ja ze zijn nu aan t eten maar ik heb nog steeds een beetje angst hoor met al die botjes....ppppfff ik denk steeds...zal je zien dat t bij 1 van mij verkeerd gaat ....

Maar ze zijn idd lekker aan t smullen en John zit er bij voor als het niet helemaal goed gaat.

T zal wel want ik zit nu boven en ik hoor hier de botjes kraken...dus kauwen doen ze in ieder geval.... ::)
Laatst gewijzigd door Stephanie op wo 16 jun 2004, 18:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Indy
#111607
Ziet er goed uit Stef!!
Indy krijgt vrijdag voor het eerst nekjes

Groetjes Sharon
Door Djeksen
#111801
Ziet er zeker goed uit,
djeksen heeft afgelopen weekend ook zn eerste kippetje gegeten!!
Door Indy
#112488
[quote="alani"]
Ook Indy en Djeksen boffen maar ;)
[/quote]

Nemo heeft toch ook geen klagen ;)
Door Lizzy
#112505
Zo, ziet er goed uit zeg! Hebben ze genoten? Ging het er goed in? En is het er goed weer uitgekomen?
Groetjes, Lizzy
p.s, hele of halve kippen, eenden, parelhoenen en dergelijke zijn hier thuis beslist favoriet!
Door Stephanie
#112551
Ja ze vonden het heerlijk en toen het op was keken ze echt zo an ...oke waar is de rest...
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door