Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1111619
kijk ze helemaal uit en ik ben harder en harder gaan lachen eindelijk eens een goede reportage over brok en een fantastische reclame over vers zonder die naam te noemen geweldig mijn week is geslaagd en mischien wel de hele week
kijk en geniet net zoals ik heb gedaan

Petfood part 1


Petfood part 2


Petfood part 3


Petfood part 4
#1111721
Ik heb de filmpjes gezien en ik hoop met mij een heleboel andere mensen. Helaas vrees ik dat veel mensen hun ogen sluiten in deze consumptiemaatschappij, want wat is er nu makkelijker dan lekker naief je kop in het zand te steken en te "geloven" dat fabrikanten (en dan bedoel ik niet alleen diervoederfabrikanten!) het beste voor hebben met mens en dier.
De consument kan lekker achterover leunen en zich met andere zaken dan hun gezondheid bezig houden, die gezondheid, daar zorgt een fabrikant wel voor.
#1111818
Ooohhhh wat goed dat je ze opgeduikeld hebt. Ik heb ze jaren geleden ook al gezien op tv en de linkjes van de filmpjes van de site van KvW rondgestrooid, maar inmiddels waren ze niet meer te zien.
Ik ga ze gelijk weer op het CS forum melden.
Bedankt.

t is erg genoeg.... >:(
#1112002
ze staan ook op het blije boxer forum, heb ze vanmiddag bekeken, een antireclame voor de brokfabrikanten. Op het blije boxerforum wordt overigens ook alleen gereageerd door barfers en kvv voerders ::) of zouden de brokvoerders  in shock zijn? :o ;D
Laatst gewijzigd door Sietie op vr 05 dec 2008, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
#1112006
maakt niet uit toch?
Neem aan dat de rest het ook wel leest:-))

Is me gelukt om ze de links op hyves te plaatsen,of het helpt,ach het is het proberen waard,toch??
Vorige week kreeg Herre blaasontsteking en blaasgruis,nog nooit gehad,vertelde het tegen iemand,zegt ze doodleuk,zou je dan toch die brokjes maar niet geven ,die helpen wel hoor,van de da,had ook al  verteld dat Herre, daar epilepsieaanvallen van kreeg en nu sinds hij op kvv staat,aanvalvrij is en dat is al een aantal jaartjes
Werd spontaan woest ,dus hoop dat ze deze links ook gaat lezen over die zooi,
Denk dat ik haar de links maar doorstuur.voel me net een jehova getuige,hahahahahaha
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door