Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#1110822
Reza is even behoorlijk ziek geweest.(ben op de winner geweest, waarschijnlijk daar wat opgelopen) Maandag de hele dag gebraakt, dinsdag de hele dag diarree. Tip van Ellen okugest, heeft goed gewerkt. Nu woensdag niet meer braken en ontlasting is goed, ze wil alleen niet meer eten.
Wat geven jullie nadat een hond zo ziek is geweest of zal ik gewoon wachten totdat ze wel weer gaat eten.
Alvast thanks
#1110878
Ik geef beslist geen rijst, is slecht verteerbaar voor honden en gooit de darmflora nog eens exra in de war.
Hier krijgen ze gewoon hun normale eten maar dan kleine porties. EN ik begin niet met lams- of geitenribben maar eerder met kippennekken oid.
#1110879
Als je hond niet wil eten zou ik dat ook respecteren, dus niet aanmoedigen oid om te gaan eten. Houd wel in de gaten dat je hond goed blijft drinken, desnoods een beetje boullion maken en dat ipv drinkwater neerzetten. Je hebt best kans dat ze morgen wel weer gewoon trek heeft.
Ik zou dan haar normale eten weer geven, rijst daar zie ik het nut niet van in.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door