Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Lia*
#110415
Het is zover.Ik heb 2 rundenpensen net in stukken gesneden en verpakt in zakken.Maar nu heb ik er onverwacht ook 5 runderharten bij gekregen.Dat alles voor € 10.-- Hoe klein of groot snijden jullie die harten ? ::) In hompen of in hapklare stukjes. Dit is iets dat ik nog nooit zelf heb verwerkt. ;D ;D Ik ben heel nieuwsgierig want ik moet opschieten,ze staan al op het aanrecht :D Nu nog hopen dat ik het in de vrieskist en kast krijg,zo niet dan moet de dichtsbij wonende het maar afhalen want weggooien doen we natuurlijk niet. ;D ;D
Door madonna
#110416
ik snijd het altijd in kleine stukjes want anders vinden mijn honden het niet zo lekker .
weet niet hoe het met jou honden zit natuurlijk.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#110455
Ze lusten het in elk geval wel. Nog 2 en dan ben ik klaar.
Wat zijn die dingen taai op sommige plaatsen. ::) Voor de volgende keer zal ik een goed vleesmes aanschaffen.
Nu hopen dat ik het kwijt kan ;D ;D
Door crutz
#110562
heb hier als ik hart heb alleen maar lamshartjes en die geef ik in een stuk, hebben ze lekker wat te knagen
kan me voorstellen dat runderhart wat te veel is om in een keer te geven, maar zou het dan in redelijk grote stukken snijden zodat ze dus wat te knagen over houden (dan moeten ze het idd wel lusten, want long snij ik hier bv ook klein, anders wordt het niet gegeten ;))
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#110593
Jammer dat jullie mijn berichtje niet eerder gezien hebben,ik heb me wezenloos staan snijden tot een zere arm toe.Allemaal kleine stukjes van ong. 2x2 cm.Ik was bang dat er vliegen op af zouden komen.Het zijn er gelukkig maar 2 geweest. Ach,vanochtend zaten ze nog in de koeien en nu in mijn diepvrieskist en kast.In die ene pens zater van die glibberige gele lellen,niet meer aan denken. ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#110641
Ik snij eigenlijk bijna alles in hompjes, iets groter dan 2x2, maar dan zijn ook de bekkies hier weer wat groter, meestal ook de pens omdat er een paar geen zin hebben in dat gesleur, die willen gewoon eten.
Door Peet
#110795
Beau krijgt er 2 ...gewoon heel, in de tuin..... ;D...
Voor Tunja snij ik ze doormidden, anders krijgt ze ze niet weg (heeft veel kleinere tandjes dan Beau)....

hap-knaag-slik-grom-knauw-slok.....buurp....... ;D ;D
(...lik-lik-lik-lik-lik-lik-enz enz enz)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door