Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1105987
Wat dient er ter aanvulling op enkelvoudige varianten zoals smuldier enkelvoudige kip, of Runner enkelvoudige kip of andere enkelvoudige maaltijden??
Mijn hond moet glutenvrij eten en verdraagt alleen kip en viseiwit en mag geen zonnebloemolie.
Daardoor valt er heel veel af.
Haaksbarf gaat goed, daarvan ook de konijn- en geitvariant. Maar stawi of smuldier kan ik alleen de enkelvoudige kip geven. Ik voeg er dan een groentemix aan toe, maar volgens mij is de calcium-fosforverhouding erg ver te zoeken in dat voer, dus hoe krijg ik dat recht??
#1109212
Ik durf niet.... :(
Hij is 10 jaar en zijn tanden zijn bijna tot op het tandvlees afgesleten....
Denk dat het tijd wordt om een vleesmolen in huis te halen en te gaan PletBarfen of Hakselbarfen of hoe zullen we het noemen...
Door flin
#1109776
[quote="claudiaB"]
De enkelvoudige varianten kun je aanvullen met de botmixen van Herby evt. wat orgaanvlees erbij. Is niet echt nodig als je veel kvv voert, daar zit al veel orgaan in.
[/quote]

dat geldt dan toch niet voor de smuldier/stawi/runner kip, da's toch alleen gemalen kip-karkas?

en de Haaksbarf zou 15 % orgaan bevatten; wat precies is mij niet duidelijk, maar toch niet gek veel?
Gebruikersavatar
Door Nitus
#1109991
[quote="yuki13"]
Ik durf niet.... :(
Hij is 10 jaar en zijn tanden zijn bijna tot op het tandvlees afgesleten....
Denk dat het tijd wordt om een vleesmolen in huis te halen en te gaan PletBarfen of Hakselbarfen of hoe zullen we het noemen...
[/quote]

Waarom durf je het niet?
Vleesmolen zou een goed plan kunnen zijn, maar ik zou eerst eens uitproberen zonder, dus idd gaan Platbarfen ;).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door