Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Fido
#1101606
Omdat er van alle kanten wat vragen komen geef ik hier even een up-date tje

Ondertussen heeft Erwin 50 honden onderzocht en er zit duidelijk een verschil tussen de brok- en rauwgevoerde honden. Ik ga niet in welke verschillen omdat ik dan zijn scriptie aan het schrijven ben en dat kan ik helemaal niet ;) ;D

Wel hebben we besloten dat we nog doorgaan dus er mogen nog steeds aanmeldingen gedaan worden (we gaan dus over de 50 honden heen mede dankzij jullie :thumbup:) vooral willen we nog wat andere rassen hebben dan labradors én we zoeken nog honden die alleen brok eten (die zijn namelijk lastig te vinden in onze praktijk ;).

voor meer informatie zie www.anyanimal.nl
Door kojak
#1101748
-
Laatst gewijzigd door kojak op zo 04 apr 2010, 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Door macgirlie
#1105575
Fido schreef: Omdat er van alle kanten wat vragen komen geef ik hier even een up-date tje

Ondertussen heeft Erwin 50 honden onderzocht en er zit duidelijk een verschil tussen de brok- en rauwgevoerde honden. Ik ga niet in welke verschillen omdat ik dan zijn scriptie aan het schrijven ben en dat kan ik helemaal niet ;) ;D

Wel hebben we besloten dat we nog doorgaan dus er mogen nog steeds aanmeldingen gedaan worden (we gaan dus over de 50 honden heen mede dankzij jullie :thumbup:) vooral willen we nog wat andere rassen hebben dan labradors én we zoeken nog honden die alleen brok eten (die zijn namelijk lastig te vinden in onze praktijk ;).

voor meer informatie zie http://www.anyanimal.nl

We zijn uiteraard wel heel nieuwsgierig naar de verschillen. Hopelijk krijgen we dat nog te horen als de scriptie af is!
Kan je helaas ook niet helpen met brokgevoerde honden.

 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door