Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door kojak
#1103411
-
Laatst gewijzigd door kojak op zo 04 apr 2010, 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mevroi Kruim
#1103417
Er is hier een heel goed boek over, Wild Health van Cindy Engel. Geen idee of dat vertaald is trouwens.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1103496
nou, ik zal m'n hond dus geen zand laten eten.
Dat vormt een bal/klont in zijn maag/darmen met alle gevolgen van dien...
Weirdo had het ook, daar is het zand bij uit zijn poepgaatje gepulkt en ik kan je zeggen dat dat niet prettig is.
Gebruikersavatar
Door pike
#1103637
vanaalst schreef: nou, ik zal m'n hond dus geen zand laten eten.
Dat vormt een bal/klont in zijn maag/darmen met alle gevolgen van dien...
Weirdo had het ook, daar is het zand bij uit zijn poepgaatje gepulkt en ik kan je zeggen dat dat niet prettig is.
Zand lijkt me ook niet zo'n goed idee. Paarden doen het nog wel eens uit verveling en dat loopt doorgaans ook niet zo goed af. Maar ik vraag me af of Kojak ook werkelijk zand bedoelt. Want in een bloempot bijvoorbeeld zit doorgaans geen zand maar potaarde. En in de tuin ligt toch meestal tuingrond? Als je op zand woont is het slecht tuindertje spelen en wordt er tuinaarde opgebracht.  :-\
Door kojak
#1104062
-
Laatst gewijzigd door kojak op zo 04 apr 2010, 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door wilfred
#1104115
Ik geef Beau ook kleipoeder gemengd door door de yoghurt, is toch ook een soort modder en zit het vol met mineralen en is goed voor de darmwerking en nog veel meer... Een beetje zand of modder mits niet vervuild lijkt mij geen probleem en nooit zichtbaar daar problemen aan gehad.
Gebruikersavatar
Door pike
#1104373
Een beetje nee. Als ze buiten hun botten eten kleeft er ook wel eens wat zand aan dat gaat ook gewoon mee naar binnen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door