Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Jomy
#110260
Hoi Allemaal

In december ben ik begonnen met het geven van carnibest,omdat mijn hond begon te krabben en kale plekken op haar lijf kreeg.Na een poosje ging het allemaal stukken beter en waren de plekken echt weg ook knaagde ze niet meer aan haar poten.
Ik dacht nu is alles goed ze at goed zat lekker in haar vel, was actief.
Maar nu ruim een half jaar later is het weer helemaal mis,ze krabt zich weer en op haar huid krijgt ze weer geirriteerde rode plekken ,wel is me op gevallen dat haar huid en eigenlijk alleen op haar rug allemaal schilfers zitten voordat ze het kapot krabt/bijt.
Wie weet wat ik nu nog kan doen?en wie weet waar die schilfers vandaan zouden kunnen komen
Alvast bedankt
Jomy
Door Lizzy
#110287
Heeft jouw hondje wel eens een allergietest ondergaan voor dingen als graspollen en bomenstuifmeel en huismijt enzo? Want ik vraag me best af of dit wel voedings-gerelateerd is. Het zou ook een allergie voor iets kunnen zijn.

Ik zou ook zeker een afkrabsel van de huid laten maken bij de dierenarts.
Door Paul_Barte
#110318
Indien de hond geen last meer had en ineens weer begint te krabben en ik ook nog de naam 'schilvers' zie staan.......................mijten ??? :(
Laatst gewijzigd door Paul_Barte op ma 14 jun 2004, 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#110319
[quote="Paul_Barte"]
Indien de hond heen last meer had en ineens weer begint te krabben en ik ook nog de naam 'schilvers' zie staan.......................mijten ??? :(
[/quote]


;D ;D ;D ja Paul, het kwam mij ook al zooooo bekend voor .... ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door