Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Laura2004
#1102430
Ik ontdek net bij Ziggy een grote schijf van zeker 4 cm (hij is niet rond maar eerder langwerpig) om haar tepel, hij is niet heel hard, niet zoals het bultje van Kai (die ik voor de zomervakantie operatief heb laten verwijderen). Wat zou dit kunnen zijn?
Laatst gewijzigd door Laura2004 op di 25 nov 2008, 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#1102490
Hmmm, is het dik en warm?
Zou het kunnen zijn dat ze met een achterpoot (te hard) heeft zitten krabben? Dommelsch wil dat ook wel eens doen en dan ontstaat er een dikke(re) warme plek rond de krabplek.
Door Laura2004
#1102597
Jeannette b schreef: Gatsie, best wel eng. Kan het een vetbult zijn? Een cyste?
Ik zou maar effen langs de da gaan...
Aan die twee dingen denk ik ook. Ik wacht nog een paar daagjes af, want straks zit ik weer voor niks bij de dierenarts, ik hoop dat het alsnog wegtrekt.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#1102604
Ik zou er mee naar de da gaan. Het kan een melkkliertumor zijn en gelukkig zijn die lang niet altijd kwaadaardig en ook als het dat wel is, dan kan het vaak nog goed weggenomen worden als je er tijdig bij bent. Ik stap met dit soort dingen altijd vrij snel naar de da, anders blijf ik er toch maar over lopen prakkizeren en ga ik tig keer aan dat plekje zitten voelen.
Door conleeuw
#1102633
als het morgen niet weg is of veranderd zeg ik hup naar de dierenarts, het zijn van die dingen waar wij met z'n allen kunnen gissen en gokken wat het zou kunnen zijn maar zeker weet je het alleen als er door een prof naar gekeken is ;)
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#1102634
is ziggy geholpen??
ik geloof dat dat wel verschil uitmaakt met evt. mama tumoren wanneer de hond wel gesteriliseerd is..

en ik ben heel zuinig met mijn da bezoekjes..
maar ik zou toch ook heengaan..

bah.. wat een nare dingen allemaal..     :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door