Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door bionda
#1099776
Ik heb wel interesse om wat Bibi te gaan halen, maar heb problemen met de site. Klopt het dat dit nog steeds de gegevens zijn:
Dierenvoeding BIBI
In de Fuik 28 (winkelcentrum Zalmplaat)
Hoogvliet
tel. 010-4166156
E-mail: [email protected]

En, zou iemand me kunnen vertellen of de korting bij grootverbruik nog steeds bij 120 kilo of meer ligt? En, wie weet wat dan de prijs per kilo is (voor hond)?
Is iemand weleens bij de fabrikant geweest om te kijken en te vragen hoe het gemaakt wordt? Wat er in gaat? Is er wel openheid van zaken of is het een kwestie van vertrouwen?

Alvast bedankt!

Gr.,

Annabelle
Door claudiaB
#1099919
Mijn ervaring met Bibi is goed.
De prijs is nu 2.60 de kiloverpakking. Hoe kleiner de verpakking hoe duurder het wordt.

Je kan altijd vragen of je wat meer productinformatie kan krijgen. En of je de productie mag zien.

het winkeltje zit idd in winkelcentrum de fuik.
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#1100171
Mijn ervaring is dat Bibi zeer open is over hoe ze te werk gaan en wat erin gaat.
Je kunt hiervoor telefonisch contact opnemen met het opgegeven nummer en vragen naar Dorotha of Toby.
De prijs per kilo varieert per verkooppunt maar ligt over het algemeen iets hoger dan in de winkel in Hoogvliet.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door