Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Esther en Reza
#1081704
Ik wil even zeggen wat een geweldig form ik dit vind, ik reageer weinig omdat ik gewoon te weinig (nog niet) weet.
Maar lees heel veel, en de bibliotheek geweldig. :yes:
Even mijn complimenten
Door Elizaw
#1082209
Ik schrijf ook niet zo vaak, maar lees hier wel regelmatig. Ik ben 4 jaar geleden door negatieve brokervaring op zoek gegaan naar iets anders en hier terecht gekomen, sindsdien is er geen brok meer het huis in gekomen ;) maar wel 2 vriezers  :-X

Ik vind het ook nog steeds een leuk forum om op terug te vallen  ;) de mensen hier zijn altijd bereid je te helpen als je vragen hebt TOP!!
Door jette
#1082943
Ik reageer eigenlijk nooit maar het feit dat ik weet als er problemen zijn dat ik dan hier terecht kan vind ik heel fijn , ik lees alles en leer hier heel veel. Drea
Door Fige
#1100970
Ik voer al jaren KVV en ben mij nu aan het inlezen bij het barfen. Ik vind dit daarom een SUPER leerzaam forum!!!
Door tessa
#1101340
Ik ben ook al vanaf het begin lid en lees nog iedere dag met veel interesse alle vragen en antwoorden.
Posten doe ik niet zo heel erg veel omdat er veel mensen met kennis aanwezig zijn en je dan zoveel dubbele antwoorden krijgt ;)
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1101449
[quote="Rovanna"]
Nou ik vind het ook nog altijd een TOP-forum. Zelfs na 5 jaar nog :D
[/quote]
ik ook na 2 jaar ;)
Door Phalène
#1101629
Ik ben ook al een poosje lid, maar lees eigenlijk altijd als gast mee (ik durfde eigenlijk niet meer in te loggen, omdat ik al zo lang niet ingelogd ben geweest  :-[ ). Ook ik ben heel blij met het forum, ik heb tot nog toe altijd antwoord gevonden op mijn vragen.

Vooral doorgaan!! :flowers:
Door arlette
#1102442
Ja, ik vind het ook zeer goed.
Weet zelf niet veel maar zoek zeer veel op!! Bedankt aan al degenen die hun ervaringen met mij willen delen, anders zou ik er nooit aan durven beginnen.
Ik kom wel bijna elke dag eens kijken en steek veel op. Begin al wat zekerder te worden en andere mensen "aan te steken" om te barfen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door