Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#1100526
''faycka'' mijn oudste hond heeft erg veel onderwol en verhaart echt vreselijk!ze is bujna 12 maar is voor de rest nog in top conditie,ze krijgt verschillede soorten kvv,afgewisseld met barf,verder vul ik het aan met zuivel,visolie capsules en sinds kort met borage olie capsules...iemand nog ideeen???
#1100533
[quote="robbiekomvoor"]
''faycka'' mijn oudste hond heeft erg veel onderwol en verhaart echt vreselijk!ze is bujna 12 maar is voor de rest nog in top conditie,ze krijgt verschillede soorten kvv,afgewisseld met barf,verder vul ik het aan met zuivel,visolie capsules en sinds kort met borage olie capsules...iemand nog ideeen???
[/quote]
wat voor hond is het (ras, niet ras)?
#1101363
Wat ik destijds met mijn oudje heb gedaan, is een keer naar een trimster brengen en laten ontwollen.
Ongelooflijk zoveel onderwol als zij er uit heeft weten te halen. Daarna zag ze er super uit, en kon ik het zelf weer bijhouden.
#1101448
[quote="Sanyo"]
Wat ik destijds met mijn oudje heb gedaan, is een keer naar een trimster brengen en laten ontwollen.
Ongelooflijk zoveel onderwol als zij er uit heeft weten te halen. Daarna zag ze er super uit, en kon ik het zelf weer bijhouden.
[/quote]

kan inderdaad heel veel helpen ;)
#1102141
[quote="Sanyo"]
Wat ik destijds met mijn oudje heb gedaan, is een keer naar een trimster brengen en laten ontwollen.
Ongelooflijk zoveel onderwol als zij er uit heeft weten te halen. Daarna zag ze er super uit, en kon ik het zelf weer bijhouden.
[/quote]              daar zat ik dus ook aan te denken,faycka heeft een kortharige vacht en ik heb er zelf al giga veel uit geborsteld en gekamt,maar er lijkt geen eind aan te komen,ze ziet er de laatste tijd ook erg rommelig uit.
#1102179
Mijn zus heeft een herder met een castratenvacht, maar eerlijk gezegd kom ik er met de coatbuster niet doorheen.  :-\
Voor de dallies en ons schipperke werkt íe overigens uitstekend. Nu kreeg ik van iemand de tip om een coat king te kopen.
Heeft iemand daar ervaring mee?
#1102183
[quote="*Dorothea*"]
Mijn zus heeft een herder met een castratenvacht, maar eerlijk gezegd kom ik er met de coatbuster niet doorheen.  :-\
Voor de dallies en ons schipperke werkt íe overigens uitstekend. Nu kreeg ik van iemand de tip om een coat king te kopen.
Heeft iemand daar ervaring mee?
[/quote]

Hoi Dorothea, ik heb een Wildstar coat kam, da's vergelijkbaar met een coatking. Het is een kam met mesjes; hij snijdt door klitten heen. Ik vind het een fijn ding !!! Maar ik heb sinds kort ook de Coatbuster en die vind ik ook fijn, maar die werkt wel anders.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door