Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Huskymeisje
#1092720
Rambo heeft altijd een beetje een stugge vacht gehad. Maar nu hij een paar weken barft is zijn vacht heerlijk zacht geworden. En dat schriele katertje is daarnaast ook nog eens een volle kater geworden. Ik moet er gewoon om denken dat hij niet te dik wordt. Dat heb ik in al die 12 jaar dat ik hem nu heb nog nooit meegemaakt.

Mensen dankzij jullie heb ik doorgezet en dit is het resultaat. Een stel katten met een mooiere en zachtere vacht en een duidelijk betere eetlust. Wie had dat gedacht van 2 katten van 12 en 13 jaar oud waarvan zeker Rambo mij tot wanhoop heeft gedreven! Tnx  :-*
Door Henkje
#1100041
Super ja! Hier zegt iedereen dat ook! Skoll was altijd een dunne, slechte eter, maar nu ook een plaatje geworden! Bij Frits zijn alle kale plekjes bij zn neus weg. En ze zijn alle vier heerlijk zacht en een volle vacht.
Ik ben ook erg blij met de goede tips hier!
Door Huskymeisje
#1101435
[quote="Henkje"]
Super ja! Hier zegt iedereen dat ook! Skoll was altijd een dunne, slechte eter, maar nu ook een plaatje geworden! Bij Frits zijn alle kale plekjes bij zn neus weg. En ze zijn alle vier heerlijk zacht en een volle vacht.
Ik ben ook erg blij met de goede tips hier!
[/quote]

ja heerlijk he wanneer je zulke positieve veranderingen ziet.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door