Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door MariekeLost2
#1100256
Mijn hond krijgt CB en doet het hier goed op. Nu wil ik af en toe gaan afwisselen met rauwe vis. Maar welke is voor hem geschikt? Hij heeft dus nog nooit gebarf maar alleen CB natuur gehad. En ik zit helaas tegenwoordig met een beperkt budget, maar kom twee keer per week in mijn stad op de vismarkt. Wat raden jullie aan?
Door RupsenStorm
#1100572
zalmkop vragen aan de visboer. Soms zit ook nog heekl mooi de ruggraat eraan. Heerlijk voor ze. mogen ze ook gewoon erbij opsmullen. Ik krijg er 2 voor €1,50 op de markt. Rups eet nu al een halve (ik knip hem in de lengte door)dus dat is goed te kauwen. Storm krijgt dan een voor zichzelf en de andere helft.
Gebruikersavatar
Door Dian
#1100573
[quote="RupsenStorm"]
zalmkop vragen aan de visboer. Soms zit ook nog heekl mooi de ruggraat eraan. Heerlijk voor ze. mogen ze ook gewoon erbij opsmullen. Ik krijg er 2 voor €1,50 op de markt. Rups eet nu al een halve (ik knip hem in de lengte door)dus dat is goed te kauwen. Storm krijgt dan een voor zichzelf en de andere helft.
[/quote]

maar om nu te beginnen met zalmkop bij een hond die nooit gebarft heeft :P Ik zou beginnen met sardines of panharing en als dat goed gaat later zalmkop introduceren.
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#1100774
Ik vind een zalmkop voor een beginnende barfer ook te hard. :-\
Ik zou starten met een sardientje, of als je er aan kunt komen, verse ansjovis of sprotjes.
Niet te veel ineens de eerste keer, sommige honden willen nog wel eens een keertje kotsen of slappe ontlasting krijgen op vette vis in het begin.
Door annielaumen
#1100796
Met koolvis ben ik begonnen
Dit krijg je bij de supermarkt in de vriezer
Wilde het niet eten in begin
Koolvis samen met grof gemalen pens dat ging prima :) :) :)
Moeten ook aan de smaak wennen
Nu eet Astrid koolvis sardienes forel makreel zalmkoppen enz
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door