Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Fige
#1099309
Van de week kwam ik op dit forum een heel uitgeschreven menu tegen voor een hond van 20 kilo. Ook de percentages die een hond elke dag van alles moet hebben plus de berekeningen. Handig dacht ik. Een makkelijk begin, ik vind het n.l. best lastig om met barfen te starten ( en het ook nog goed te doen)! Kan iemand mij aangeven waar dit topic staat? Alvast hartelijk dank.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#1099329
In de categorie "Hoe ziet jou BARF-menu eruit?" (2e van boven op de indexpagina) vind je alle menu's.

Maar ik zou niet zomaar klakkeloos een menu overnemen, het gaat erom dat je begrijpt waarom je bepaalde percentages moet aanhouden. ;)
Door Fige
#1099335
Nitus schreef: In de categorie "Hoe ziet jou BARF-menu eruit?" (2e van boven op de indexpagina) vind je alle menu's.

Maar ik zou niet zomaar klakkeloos een menu overnemen, het gaat erom dat je begrijpt waarom je bepaalde percentages moet aanhouden. ;)
Natuurlijk heb je daar gelijk in, maar het is een beetje houvast om het inderdaad te begrijpen! Wat ik bedoelde stond trouwens op de site van VoerNatuurlijk. Van het weekend ga ik eens puzzelen en wat op papier zetten. Bedankt voor je reactie!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door