Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#1098680
Balou heeft de laatste tijd een beetje vreemd gedrag na zijn maaltijd.

Hij loopt dan te ijsberen door de kamer, en niet midden in de kamer maar hij loopt dan kort langs de kasten en de bank. Dit doet hij zeker een minuut of 10 voordat hij weer rust heeft.

Hij krijgt al 2x per dag te eten omdat hij bij 1x de helft laat staan, zijn eten is goed op kamertemperatuur.

Ik weet niet wat het zou kunnen zijn, want hij doet het bij alles wat hij te eten krijgt, dus zowel bij de magere als vettere vleessoorten en alle soorten vleesbot.

Kent iemand van jullie dit gedrag? Zou hij toch last van zijn maag hebben?
Door cylke
#1098712
Chelsey doet dit ook hoor, maar dan langs de zetels.
"haar muil afkuisen, na het eten  ;)" Ik heb hier nooit iets verkeerds in gezien...
Door tt-tjes
#1098722
Nee, het is niet dat hij zijn bek af loopt te poetsen, hij loopt dan met zijn kop een beetje naar beneden heel onrustig door de kamer. Hij raakt geen bank oid aan.
Door henneke
#1098778
ik zie het hier ook wel eens vooral Storm doet het als hij te snel heeft gegeten of het moeilijk was voor hem , het is net alsof hij de boel een beetje op zijn plek aan het lopen is snap je wat ik bedoel ? ik denk dat het een beetje maagpijn is ja net als bij ons als we de broek open doen na een veel te grote maaltijd
Door tt-tjes
#1098835
henneke schreef: ik zie het hier ook wel eens vooral Storm doet het als hij te snel heeft gegeten of het moeilijk was voor hem , het is net alsof hij de boel een beetje op zijn plek aan het lopen is snap je wat ik bedoel ? ik denk dat het een beetje maagpijn is ja net als bij ons als we de broek open doen na een veel te grote maaltijd
Ja, daar zit idd wel iets in wat je zegt, want als hij daarna even geslapen heeft is er niets meer aan de hand.

Ik heb net rundvlees staan te portioneren en dan zit hij gewoon weer bij het aanrecht in de hoop dat er iets naar beneden valt..
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#1098991
Toevallig had Donder dat gisteren,veels te snel naar binnen gewerkt zijn stukje rundvlees en ijsberen door de kamer,ik heb hem even naar buiten gedaan in de tuin en na 5 minuten kwam er weer terug en niks meer aan de hand.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door