Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#1095726
Er lopen op dit moment meerdere topics over mijn hond (oorpijn en jeuk aan de bips) maar ik wil graag ook advies over het volgende. J. heeft last van wratjes. Ik had ze al aan de DA laten zien een, en die zegt mooi laten zitten. Maar het valt me op dat hij er een paar meer gekregen heeft. Hij is nu acht, dus het zou van ouderdom kunnen zijn. Ook van verminderde weerstand. Nu vond ik op de volgende pagina een tip om Antimonium Crudum D6 van VSM te gaan gebruiken. Kent iemand dit middel en wie heeft er ervaring mee?

http://www.hondenpage.com/honden-encycl ... ratten.php
#1164097
met dat heb ik geen ervaring maar wel iets anders.Weet niet of het bij de hond helpt maar bij mensen wel dus is het de moeite waard om te proberen.Neem en bananen schil en laat die in de koelkast voor 12 uur snijd een stukje er af en bevestig dit met een pleister op de vrat.laat het daar voor een paar dagenen de vrat zou dan moeten verdwijnen.( heb persoonlijk een vracht weg gekregen die daar 25 jaar niet weg was te krijgen)
Nu denk ik dat voor je hond mogelijk is om de binnenkant van de banaan af te schrappen en dat op de vrat te smeren dit als de hond geen pleister dult.Sucses
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door