Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#1097622
Maandag was ik met 2 honden bij Erwin Gijtebeek, wie van jullie is daar ook geweest om mee te doen aan het onderzoek. Ik ben heel benieuwd of er verschil gevonden wordt tussen de br......honden en de rauw eters. Een dierenarts met een opleiding voor osteopaat en rauw voer dierenarts, titeren enzevoort op 20 km, mooi toch.
Door kojak
#1097715
-
Laatst gewijzigd door kojak op zo 04 apr 2010, 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.
#1097989
Je kunt informatie vinden op de site anyanimal.nl, dat is de da waar Do vandaag met Lupa is geweest. Ik weet niet of er genoeg honden zijn, maandag zei Erwin dat hij er 42 had, dus bijna genoeg. Hij bekijkt en bevoelt de honden van top tot teen, de mijne hadden geen enkel probleem, er wordt ook bloed afgenomen en je moet ontlasting meenemen, hij legt uit wat osteopathie is en waarom hij deze onderzoeken doet. Als je interesse hebt moet je even een mailtje naar ze sturen.
#1114971
Wie wil mag zich nog melden :)

En ik kan al verklappen dat er verschil zit tussen de brok en rauw gevoerde honden (zoals wij al verwacht hadden ;D). Niet alleen osteopatisch maar ook in de bloed- en ontlastingsonderzoeken!

Ik kan er niet verder op in gaan omdat ik dan bezig ben om zijn scriptie te gaan schrijven en........ dat ken en kan ik helemaal niet :-\
#1115004
Fido schreef: Wie wil mag zich nog melden :)

En ik kan al verklappen dat er verschil zit tussen de brok en rauw gevoerde honden (zoals wij al verwacht hadden ;D). Niet alleen osteopatisch maar ook in de bloed- en ontlastingsonderzoeken!

Ik kan er niet verder op in gaan omdat ik dan bezig ben om zijn scriptie te gaan schrijven en........ dat ken en kan ik helemaal niet :-\
Ik wil ook wel meedoen hoor, mijn Indy is een voorbeeldige bloeddonor.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door