Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door senna-husky
#1092229
hallo mensen wat vinden jullie van de reep pemmikan van kronch henne pet food  ??? het is een energie reep en ik geef het senna als ik een uurtje of 2 ga fietsen . wat vinden jullie ?
Door sandrra
#1092241
Volgens mij haalt je hond voldoende energie uit zijn voeding, dus ik zie er de meer waarde niet van in.
Plus dat ik de ingredienten echt drie keer niets vind.

Kronch Pemmikan is samengesteld uit varkensvet, vismeel, glucose, mais, gerst, plantaardige vet, biergist, rijst, suikerbiet en knoflook. Kronch Pemmikan bevat 24% eiwit en 59% vet.
Door Lizzy
#1092245
[quote="SandRRa"]
Volgens mij haalt je hond voldoende energie uit zijn voeding, dus ik zie er de meer waarde niet van in.
Plus dat ik de ingredienten echt drie keer niets vind.

Kronch Pemmikan is samengesteld uit varkensvet, vismeel, glucose, mais, gerst, plantaardige vet, biergist, rijst, suikerbiet en knoflook. Kronch Pemmikan bevat 24% eiwit en 59% vet.
[/quote]

Dat vind ik nou ook.

Mocht je hond extra energie nodig hebben, kun je Senna wat extra vet vlees geven.
Door senna-husky
#1093021
:-\ :-\ :-\ ik dacht ook al zoiets maar nu heb ik nog 4 van die repen . dacht dat t spul van henne wel goed was en dat het grootste gedeelte uit zalm bestond maar dat is dus niet het geval met de reep  :'( >:( >:( nou bedankt voor jullie tip  :)
Door pallas
#1094286
Ik zou het aan het asiel geven. Er komen daar met regelmaat magere honden die wel een extra energie boost kunnen gebruiken.
In de kliko vind ik persoonlijk toch weer erg zonde. :-\
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1094428
[quote="senna-husky"]
:-\ :-\ :-\ ik dacht ook al zoiets maar nu heb ik nog 4 van die repen . dacht dat t spul van henne wel goed was en dat het grootste gedeelte uit zalm bestond maar dat is dus niet het geval met de reep  :'( >:( >:( nou bedankt voor jullie tip  :)
[/quote]

Staat toch ook gewoon op de verpakking wat erin zit.
Door K@rin
#1094444
[quote="senna-husky"]
>:( >:( >:(nou huppekee dan in de kliko ermee ;D ;D ;D ;D
[/quote]

nou, dat vind ik zonde hoor !
gewoon opvoeren en dan daarna bekijken of je het vaker geeft of niet.
ik geef het mijn teven wel eens tijdens de bevalling.
ze hebben dan liever zo'n stuk, dan dat ze een vleesmaaltijd willen hebben.
Door tieneke
#1095305
Ik zou het lekker weggooien of aan de buurhond geven,de ingredienten zijn niet echt gezond te noemen.
Gewoon een lappie extra vlees geven  :P
Door K@rin
#1095331
[quote="tieneke"]
Ik zou het lekker weggooien of aan de buurhond geven,de ingredienten zijn niet echt gezond te noemen.
[/quote]

maakt voor de buurhond, dus niets uit  ::) :-X
Door tieneke
#1095404
[quote="K@rin"]
maakt voor de buurhond, dus niets uit  ::) :-X
[/quote]
Als de buurhond br*kkies eet zal het voor deze ongetwijfeld een delicatesse zijn.
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1106005
Het zou mij ook tegenstaan om er dan maar een andere hond mee te 'verblijden'...dan voel ik mij toch wel schuldig...bij mij eindigen zulke zaken dus in de kliko.
Door Laura2004
#1107903
[quote="yuki13"]
Het zou mij ook tegenstaan om er dan maar een andere hond mee te 'verblijden'...dan voel ik mij toch wel schuldig...bij mij eindigen zulke zaken dus in de kliko.
[/quote]
Nou ja, in het asiel zijn ze toch wel blij met dat soort dingen, dus ik vind het zonde om het weg te gooien, ik heb de brokken van mijn honden ooit ook aan het asiel gegeven, het is nu eenmaal zo dat asielhonden brokken ed krijgen, dus die kan je wel met dit soort snacks verblijden.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door