Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door dosta
#1094284
Joris heeft gisteren zijn eerste kippennekken gehad, ging trouwens erg goed, hij likte er eerst wat aan alsof tie wou zeggen: wat moet ik hier nou mee? maar toen beet hij er netjes een stukje af.
Maar toen ik vannacht naar de wc ging rook ik een hele vieze lucht, ik naar beneden en ja hoor, de hele gang zat er onder: spuitpoep. Stond ik daar om half vijf de gang te dweilen  ;D
Had er eerst 2 gegeven maar ging zo goed dat ik de avondmaaltijd heb verminderd en nog s 4erbij gegeven.
wat denken jullie te veel in 1 keer?
Door dosta
#1094497
nee ik denk ook niet dat t erg veel is, maar hij heeft wel van jongs af aan gevoelige darmen, regelmatig kotsen en diaree.
daarom was ik ook al voorzichtig begonnen met 2's middags, daarna lag tie rustig te slapen geen buikpijn of zo, dus 's avonds de rest gegeven.
ik kan me eigenlijk niet voorstellen wat anders de oorzaak kan zijn, niks verkeerds gegeten verder.
Gebruikersavatar
Door koekje
#1094636
ik heb wel eens graantjes tussen de nekken gevonden toen ze ontdooid waren. ik verpak alle nekken los, en als ze de molen in gaan, doe ik ze ook per stuk er in. lijkt me dat als je een grotere hoeveelheid ontdooit, dit misschien niet heb opgemerkt (als er ook graantjes in gezeten hebben). sommige honden reageren heel gevoelig op granen, en daarvoor kan die paar graantjes net teveel al zijn.
Door Lizzy
#1094965
dosta schreef: Joris heeft gisteren zijn eerste kippennekken gehad, ging trouwens erg goed, hij likte er eerst wat aan alsof tie wou zeggen: wat moet ik hier nou mee? maar toen beet hij er netjes een stukje af.
Maar toen ik vannacht naar de wc ging rook ik een hele vieze lucht, ik naar beneden en ja hoor, de hele gang zat er onder: spuitpoep. Stond ik daar om half vijf de gang te dweilen  ;D
Had er eerst 2 gegeven maar ging zo goed dat ik de avondmaaltijd heb verminderd en nog s 4erbij gegeven.
wat denken jullie te veel in 1 keer?
Teveel kan. Maar wat heeft Joris die dag verder gegeten?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door