Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Jota
#1093880
Vandaag in het naburige dorp boodschappen wezen doen, toen ik bij de Faunaland in eens een aanplakbiljet zag van Carnibest. Aangezien ik een poos terug al dacht aan overstappen op KVV, ben ik maar meteen even naar binnen gelopen. Sinds ongeveer 3 - 4 weken hadden zij het in de verkoope en het scheen erg goed te lopen. Goed om te horen! Ik kreeg voldoende info en antwoorden op mijn vragen (waren er niet zo veel, had hier natuurlijk al veel gelezen  8)) en ben naar huis gegaan met 3 rollen van 250 gram, waaronder Lam en Vleesmix. Morgen gaan we het eens proberen, de rol Lam ligt in de koelkast en zal morgen wel ontdooid zijn. Ben erg benieuwd. Eendagskuikens zijn tot nu toe geen succes....hopelijk dit wel. Ik hou jullie op de hoogte  ;)
Door Jota
#1094521
Vanmiddag was het dan zover; de eerste keer Carnibest. Ik heb 125 gram gebruikt en verdeeld over 4 bakjes. De drie dames kwamen er wel aan ruiken, maar de kater bleef eerst nog even weg. Om ze te lokken heb ik er toen wat lettertjes (van Felix) overheen gestrooid en Jota begon toen meteen met eten. Ze heeft best nog wel wat (uit alle vier de bakjes) gegeten en daarna is ook Sfida nog even gaan kijken. Guzzi durfde het niet aan, maar die heeft sinds gistermiddag ook al 3 keer een beetje gespuugd en is dus niet zo lekker. Ik snap wel dat ze dan niet iets nieuws wil proberen. Ollie is ook nog een beetje afwachtend en heeft alleen gekeken toen Jota zat te eten. De bakjes staan er nog en er zit nog in, ook heb ik nog een halve worst over. Misschien vanavond of anders morgenvroeg nog wat geven.
Weet iemand hoelang ik ontdooide CB kan bewaren in de koelkast? 24 of 48 uur ofzo? Dat was ik vergeten te vragen in de winkel  ???
Ik moet zeggen dat ik blij ben met het resultaat, ze staan er niet helemaal afwijzend tegenover.  :thumbup:
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door