Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1094017
Ah, dan gaan we heerlijk genieten van het voorjaar  :D, heb raapsteeltjes gekocht bij de natuurwinkel. Hebben die niet alleen seizoensgroenten??
Door millyckk
#1094032
yuki13 schreef: Ah, dan gaan we heerlijk genieten van het voorjaar  :D, heb raapsteeltjes gekocht bij de natuurwinkel. Hebben die niet alleen seizoensgroenten??
Heuh?? Ik dacht ook dat die alleen seizoensgebonden groente hadden??????  Zijn het wel raapsteeltjes? ;D
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1094034
Nou zeg, nu ga ik ook twijfelen....
Het ging per bossie, dus er zit ook geen sticker op de zak (hoefde dus niet af te wegen...)  :-[
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1094055
Wat is niet te veel?? Geen 15% dus??
Ik geef hem ruim 1kg Stawi, waar ik dus groente door wil mikken en kippen levertjes....
ik dacht aan 150 gram steeltjes, maar misschien is dat dan wat veel??
Door 202Spots
#1094056
Kan je 't niet met wat andere groenten mengen?
Anders 'n handje vol of zo, en 't moet evengoed wel gepureerd/fijn gehakt worden
Door millyckk
#1094062
yuki13 schreef: Nou zeg, nu ga ik ook twijfelen....
Het ging per bossie, dus er zit ook geen sticker op de zak (hoefde dus niet af te wegen...)  :-[
Nou, ik denk niet dat het raapstelen zijn: die gaan niet per bos maar gewoon los per kilo/pond/ons! Bovendien klopt het seizoen toch echt niet!
Door Mevroi Kruim
#1094064
milik schreef: Nou, ik denk niet dat het raapstelen zijn: die gaan niet per bos maar gewoon los per kilo/pond/ons! Bovendien klopt het seizoen toch echt niet!
Echnie! Raapstelen gaan in bosjes hoor, zeker die van de natuurvoedingswinkel. Ga maar eens bij Buis kijken  ;)
En ze zijn er nu ook.
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1094073
Daar ben ik het eens met Kruimel.....heb net even op internet gekeken en daar vond ik ook afbeeldingen van raapstelen per bos....
Hoewel wel overal vemeld stond dat het een voorjaarsgroente is.......verwarrend hè.
morgenochtend krijgt Yuki in ieder geval dan voorjaarsgroenten  :D
maar niet teveel..... ;)
Door millyckk
#1094076
Kruimel schreef: Echnie! Raapstelen gaan in bosjes hoor, zeker die van de natuurvoedingswinkel. Ga maar eens bij Buis kijken  ;)
En ze zijn er nu ook.
Ik weet niet waar Buis zit ( niet bij ons in de buurt) maar ik ken het alleen maar als voorjaarsgroente en dan ook nog heel beperkt verkrijgbaar ( in tijd) Graag een adres: ik ben er wiiiiiild op! ;)
Gebruikersavatar
Door Sonja
#1094081
Ik heb de afgelopen weken ook al een paar keer raapstelen gekocht. Hier op de markt verkopen ze ze ook in bosjes. Heb ze zelf gegeten in een stamppotje en in een pastagerecht, maar heb ook al een bosje door de gf-mix gegooid.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door