Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Huskymeisje
#1093710
Ik heb bij de visboer een bak hom en kuit meegekregen voor de honden. Ik ga er vanuit dat ze dat gewoon mogen hebben.

Mijn vraag is eigenlijk hoeveel en hebben ze er eigenlijk wat aan of is het alleen maar maagvulling?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1093719
hee!
Dat is eigenlijk een goeie vraag!
Ik zie dat ook altijd liggen en eigenlijk denk ik vaak van; zou ik...
maar dan laat ik het weer liggen ???
Gebruikersavatar
Door pike
#1093948
Geen idee eigenlijk. Ik heb wel makrelen gehad met hom of kuit erin en dat aten ze toen gewoon lekker mee op maar als je het los geeft, ik zou het niet weten. Het bevat redelijk wat eiwit en nauwelijks vet dacht ik.
Door Huskymeisje
#1094357
Lizzy schreef: Ik neem aan dat je het rauw hebt gehad? Prima voer hoor, voor de hondjes.
ja hoor rauw. Een hele bak vol. Iemand had het besteld maar hem er mee laten zitten. Nu mocht ik het voor noppes meenemen. Ze vinden het lekker. De poezels ook trouwens dus de dierentuin vond het niet erg. ;D
Door dinnee
#1094983
Ik eet het het liefs zelf, maar een hele bak vol? ;)

Ik weet wel dat als ik er te veel van eet, dat ik dan misselijk wordt, dus misschien voor de hondjes ook met mate? (maar die hebben natuurlijk een veel sterkere maag als ik)
Door Huskymeisje
#1095195
dinnee schreef: Ik eet het het liefs zelf, maar een hele bak vol? ;)

Ik weet wel dat als ik er te veel van eet, dat ik dan misselijk wordt, dus misschien voor de hondjes ook met mate? (maar die hebben natuurlijk een veel sterkere maag als ik)
nou nee hoor, ik heb er maar een beetje van gegeven en heb de rest ingevroren ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door