Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Pauline
#1091066
Joep heeft vorige week in een hele lichte mate kennelhoest gehad. Hij heeft ongeveer 1 dag geregeld gehoest, maar dat werd heel snel beter met wat hoestdrank en wat honing. Heel af en toe hoorde ik van het weekend hem nog hoesten, maar als dat 3x voor is gekomen is het vaak.

Nu hoor ik hem sinds vanavond ineens heel erg resversed sneezen...., kan dat met elkaar in verband staan of heeft dat een andere reden?
Door Femke
#1091120
kan heel goed wezen dat het met elkaar te maken heeft, dat er toch nog irritatie zit hoor en dat hij daarom zo doet. Ik zou nog wat extra vitamine C geven en evt. echinecea.

Knuffel voor de kleine man!  :-* :-* :-*
Door Femke
#1091124
Pauline schreef: Mijn kleine man zegt: DANK JE WEL!  :-* :-*

Zal morgen beginnen met extra vitamine C, alleen moet ik daar heel voorzichtig mee zijn. Joep krijgt daar namelijk (ook) diarree van.... :-\

oh dan zou ik die achterwege laten en alleen de echinacea nemen. Liefst die van Bloem, de extra forte. Ik kijk ff of daar geen vitamine C in zit
Door Femke
#1091125
ja, daar zit 120 mg vitamine C in. Nou is dat niet zo heel veel, weet jij wat de kritieke grens is bij Joep? Ik zou hem trouwens een halve capsule per dag geven, dus dan kom je op 60 mg.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#1092031
Nou ik heb hem dus nog niets gegeven en ik heb vandaag niets aan hem gemerkt..... Misschien was het "gewoon" een aanval van rs (laten we het hopen). Wat ik trouwens heel opmerkelijk vond is het gemak waarmee ze de kennelhoest "overwonnen". Ik heb er amper iets van gemerkt en bij Joris was het echt heel minimaal. Die heeft misschien 5x gehoest.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door