Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door bloemetje
#1090701
Ik heb ooit eens een man gezien bij Oprah Winfrey. Die had een beetje teveel gebruikt van dit middel.
Hij was helemaal blauw :o. Van hoofd tot tenen...

Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door bloemetje op di 11 nov 2008, 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1090878
bloemetje schreef: Ik heb ooit eens een man gezien bij Oprah Winfrey. Die had een beetje teveel gebruikt van dit middel.
Hij was helemaal blauw :o. Van hoofd tot tenen...

Afbeelding
Afbeelding
Grote smurf ;D ;D

Maar je hebt het dan wel over jarenlang dagelijks gebruik en dan ook nog van Home-made stuff. En tja, dan krijg je dat ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1090881
Misty schreef: Ben benieuwd of iemand ervaring heeft met colloidaal zilver?
Een alternatief voor anti biotica.
http://www.colloidaalzilver.nl/

Grtz
Ik gebruik het regelmatig, met wisselende resultaten. Gesnotter bij mijn Nijn was er zo mee weg, maar een chronische huidinfectie bij 1 van mijn honden kreeg ik er niet volledig mee weg, dus daar is een scalpel bij te pas gekomen. Alles wat veroorzaakt wordt door bacteriën daar zet ik eerst zilverwater bij in. In de meeste gevalen zijn we daarna dan ook wel klaar. Wel van een goed merk (De Cruydhof), niet die huismaakrommel want daar blijven de zilverdeeltjes te groot van en die slaan zich dan op in het lichaam. (en krijg je na een groot poosje een grote smurf)
Door Borke
#1090889
Een tijd terug was er een man bij Oprah die heel veel ervan gebruikt had en die was echt blauw geworden, wat wel apart is voor een man met een bruine huidskleur, er was bljikbaar niets meer aan te doen...
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1090911
Lizzy schreef: Allemachtig :o ;D

Gaat dit ooit nog weg, dat blauwe?
Heb ooit eens op discovery een heel oude mevrouw gezien die was ooit blauw geworden en dat was zelfs nadat ze al jaren gestopt was nooit meer weggegaan.
Door Mevroi Kruim
#1090949
Het vreemde was dat die man het zelf niet in de gaten had, althans, dat beweerde hij. Anderen moesten hem erop wijzen. Misschien keek 'ie wel nooit in de spiegel  :D
Hij had idd jaren lang dagelijks liters zelfgemaakt zilver weggeklokt, da's toch wel van een andere orde dan die kleine beetjes die wij normaal gebruiken.
En van nature blauwe honden bestaan ook  :D
Door Boefies
#1091041
IK heb het destijds met de allergie met daarbij komende huidproblemen  van Babs geprobeerd......maar ik zag geen verbetering  :-\
Door svdz
#1092702
Ik heb jarenlang Colloïdaal Zilver oordruppels gegeven aan Donna, tegen haar chronische oorontsteking. Hielp erg goed. Alleen ermee stoppen zorgde voor terugkeer van de ontsteking daarom gaven we het dagelijks.

Ze kreeg steeds weer antibiotica druppels van de DA en die mag je maar 10 dagen ofzo gebruiken dus ben ik gaan zoeken naar wat anders wat je langer kunt gebruiken en vond dit, wist niet je er blauw van kunt worden. (een aanvullend onderzoek om welke bacterie het gaat was natuurlijk beter geweest in Donna haar geval, maar dat wilde het baasje niet) Sinds Donna bij mij woont en vers krijgt gaat het een stuk beter, als ze veel last heeft, geef ik een paar dagen druppels.
Door wilfred
#1098850
Ik ben tevreden over colloïdaal zilver en heb de vloeistof en zalf in huis, gekocht bij www.meditecheurope.nl, niet de goedkoopste, maar wel kwaliteit en juist verpakt.
Voorbeeld waarvoor ik het gebruikt heb is een tekenbeet bij Beau. Het schijnt oa ziekte van Lyme te bestrijden. Ook bij herstel van een hotspot heb ik zilver colloïdaal gebruikt. Vloeistof druppelen in de bek en zalf erop smeren. Ik gebruik het zelf ook én gebruik het ook als neusdruppels/oordruppels. Het natuurlijke alternatief voor antibiotica wordt gezegd, ik ben er in ieder geval positief over. Wanneer antibiotica wordt voorgeschreven door een (dieren)arts zal ik zelf in eerste instantie zilver colloïdaal gaan gebruiken. Voor dat ik het product kocht heb ik tal van sites bezocht om mij te orriënteren.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door