Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door karray
#108960
Hebben jullie trouwens ook een email gehad over de grote gevaren over het gebruik van dit product.Waarschijnlijk haal ik ouwe koeien uit de sloot, maar beter gezegd dan sorry ik dach al dat je het wist
Door jolly64
#108998
Ik kreeg ook van die mails
Bleek gewoon een vervelende grap geweest te zijn >:(
Vind het wel sneu voor swiffer ,denk toch dat een hoop mensen het niet meer durven te kopen :-\
Door karray
#109002
ja, gewoon belachelijk.Je neemt het pas echt aan als het goed geverifeerd is maar je vertrouwd het toch niet, kan je zien dat je toch altijd dingen moet nachecken .

trouwens de labrador heet Dewi, en ze is helemaal gezond ook haar ouders gefokt volgens de regels van de n.l.v.Ik wilde je dit nog mailen maar nu spreek ik je toch
Laatst gewijzigd door karray op vr 11 jun 2004, 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door ine
#109003
[quote="karray"]
ja, gewoon belachelijk.Je neemt het pas echt aan als het goed geverifeerd is maar je vertrouwd het toch niet, kan je zien dat je toch altijd dingen moet nachecken .

trouwens de labrador heet Dewi, en ze is helemaal gezond ook haar ouders gefokt volgens de regels van de n.l.v.Ik wilde je dit nog mailen maar nu spreek ik je toch
[/quote]
Het is misschien toch wel handig om sommige dingen gewoon per pb te doen, want dit werkt verwarrend en de topic wordt rommelig!
Daarbij is het ook wat netter en persoonlijker!
Door karray
#109011
Ik zag wel meer verschillende o.w door elkaar plus het was persoonlijk voor haar bedoeld, en ja ,dan had ik persoonlijk moeten melden.IK zag het overal gebeuren zag er niet zo punt in, er zijn ook zoveel persoonlijke mailtjes die direct gemeld worden.
S.v.p maak er nu niet zo,n punt van
Door oebaya
#109185
Nu mag Swiffer dus uiteindelijk toch niet giftig zijn, maar waarom gebruik je in godsnaam zulke rotsooi, de afvalberg wordt er alleen maar groter van. Je hebt van die eng aanvoelende doekjes, maar er is geen betere stofdoek, stof blijft er ook allemaal aanzitten. Dweilen doe ik met natuurlijke zeep of farm fris, allemaal biologisch afbreekbaar. Zo'n handige spaanse mop en het is zo gebeurd.
gr.
Nicolette
Gebruikersavatar
Door sylvia
#109193
[quote="karray"]
Ik zag wel meer verschillende o.w door elkaar plus het was persoonlijk voor haar bedoeld, en ja ,dan had ik persoonlijk moeten melden.IK zag het overal gebeuren zag er niet zo punt in, er zijn ook zoveel persoonlijke mailtjes die direct gemeld worden.
S.v.p maak er nu niet zo,n punt van
[/quote]
Ine heeft wel gelijk hoor,sommige dingen moet je gewoon per pb doen , als je dit vaak doet gaan mensen er zeker wel een punt van maken, Ine maakt je alleen attent op de gang van zaken hier op dit forum, als nieuw lid weetje soms nog niet hoe het gaat.
Door karray
#109198
[quote="sylvia"]
[quote="karray"]
Ik zag wel meer verschillende o.w door elkaar plus het was persoonlijk voor haar bedoeld, en ja ,dan had ik persoonlijk moeten melden.IK zag het overal gebeuren zag er niet zo punt in, er zijn ook zoveel persoonlijke mailtjes die direct gemeld worden.
S.v.p maak er nu niet zo,n punt van
[/quote]
Ine heeft wel gelijk hoor,sommige dingen moet je gewoon per pb doen , als je dit vaak doet gaan mensen er zeker wel een punt van maken, Ine maakt je alleen attent op de gang van zaken hier op dit forum, als nieuw lid weetje soms nog niet hoe het gaat.

[/quot

1) Ik neem aan dat voor een pb'tje eem email adres nodig heeft, zie jij die erbij staan?
2)Ik snap nog wel dat ik nog niet ongehoord over allerlei zaken kan beginnen. En ook niet van plan was dit te doen.
En als iemand mij op de vingers tik als ik wel ongehoord zou doen zou ik de opmerkingem terechter gevonden hebben.
Ik ben echter nog steed in de veronderstelling dat ik haar niet kan bereiken en dus maar dat ene regeltje erbij gevoegd had.
3) met een oplossing komen jullie beiden niet,als het is omdat ik pas op het forrom zit.Een oplossing in de trand van Een pb tje moet je zo maken.joh
Ik neem overig aan dat je onder pb, een persoonlijk bericht, bedoel?
4) als ik een pbtje had kunnen schrijven vertel mij dan Als je blieft hoe ik dit dan had moeten doen dan heb ik hier wat aan de volgende keer.Klinkt wat leuker dan gelijk op je vingers getikt te worden. .Zeker smorgens vroeg.












[/quote]
Door Jo
#109202
Goeie morgen Karray !!!

Als een een pb-tje naar iemand wil tikken dan moet je de naam van diegene aanklikken ( die zie je naast het berichtje staan) Dan kom je in het profiel ..je scrolt dan naar beneden en dan zie je vanzelf waar je op moet klikken om het persoonlijke berichtje te kunnen sturen !
Succes meid !! ;)
Als je het uit wil gaan proberen, gebruik dan mijn naam maar even...dan reageer ik wel als je het goed gedaan hebt....
Door karray
#109227
sorry Sil :-[realiseerfe mij onderweg naar de dat de boodschap te onvriendelijk was gesteld ,was wel gemeend maar had wel een andere toon kunnen hebben.
Misschien nog iets voor de volgende keer als de toon van de boodschap van een ander mij niet bevalt kan ik beter op een ander tijdstip reageren dan s'morgens vroeg.Altijd het goede voorbeeld geven bedacht ik mij achteraf :)
Laatst gewijzigd door karray op za 12 jun 2004, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Door karray
#109230
[quote="Jo"]
Goeie morgen Karray !!!

Als een een pb-tje naar iemand wil tikken dan moet je de naam van diegene aanklikken ( die zie je naast het berichtje staan) Dan kom je in het profiel ..je scrolt dan naar beneden en dan zie je vanzelf waar je op moet klikken om het persoonlijke berichtje te kunnen sturen !
Succes meid !! ;)
Als je het uit wil gaan proberen, gebruik dan mijn naam maar even...dan reageer ik wel als je het goed gedaan hebt....
[/quote]
zal het gelijk proberen, bedankt!!!!!
Door Jo
#109234
Ik heb je pb ook al beantwoord hoor !! ( zie rechts bovenin je scherm)
'tIs helemaal goed gegaan !! ;)
Door Jolly
#109480
karray:

hai hier dus Jolly met Chasey voor wie het bedoelt was ,jou stukje. ;D ;D

Ja het is wat verwarrend dat we een Jolly ( IK DUS) en een Jolly64 en dan ook nog een JO hebben.

Je kan ons goed uit elkaar houden, door op de honden te letten, IK Jolly heb een zwarte kruising Lab in mijn onderschrift. Jolly64 heeft niets en Jo heeft Duitse herders en malthezers op de foto.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door