Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Boefies
#1089550
Babs is sinds gisteravond 23.00 uur als een bezetene gras e.d aan het eten. Ze was ook al begonnen aan mijn huiskamerplanten. Het lijkt of ze wil kotsen, maar tot op heden is er nog niks uitgekomen. Ze slikt ook de hele tijd.
Heb nog om 00.00 een plakje ontbijt koek gegeven in de hoop dat ze zou gaan kotsten.

Heeft iemand een idee hoe ik haar kan laten braken?
Door Boefies
#1089552
Ze oogt niet ziek......ze stond alweer bij de aanrecht kwispelend om te gaan eten.

Maar dat slikken en tja lijkt wel hikken en hoesten.....en de kamerplanten aanvreten, groen tussen de tuintegels eruit halen. Ik heb haar een heel klein theelepeltje zout gegegeven. Nu enkele minuten heeft ze gebraakt.

Hopenlijk heeft het opgelucht. Ze ligt nu weer in haar mandje....hopenlijk kunnen we de rest van de nacht rustig slapen.  :sleep3: :sleeping:
Door Boefies
#1089555
202Spots schreef: Heb je toevallig 3% hydrogen peroxide in huis?
1 dessert lepel,en mag na 20 min.herhaald worden.
hier eerder op ander topic:
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... #msg643299
ik hoop dat 't lukt.
Bedankt voor je reactie zo midden in de nacht.  :) Nee, ik heb het niet in huis  :-\. Hopenlijk heeft het braken nu opgelucht....
Maar misschien is het handig om in huis te halen.

Dank je wel!
Door Boefies
#1089556
202Spots schreef: Oh  zie net dat ze al heeft gespuugd...wees wel voorzichtig met zout geven!!
Hoop dat 't nu beter gaat.
Ja, ik vond het ook niks zout geven, maar na een hele nacht spoken dacht ik nou laat ik het dan maar op hoop van zegen proberen. Maar ik heb misschien 3/4 teelepeltje gegeven. Hopenlijk is ze nu even rustig en anders morgen naar de DA. Dank je!  :)
Door 202Spots
#1089557
Jet , Babs en Tooske schreef: Bedankt voor je reactie zo midden in de nacht.  :) Nee, ik heb het niet in huis  :-\. Hopenlijk heeft het braken nu opgelucht....
Maar misschien is het handig om in huis te halen.
Dank je wel!
Geen dank, 't is hier pas half 8 zondagavond ;)
Door Lizzy
#1089564
Dit lijkt erg op wat Sophie van Geer wel eens heeft en Whoofer wel eens had. Ik heb eigenlijk zelf nooit iets gevonden dat hier nou tegen hielp.... Kotsen moeten ze op zich niet. Niet echt. Ze zijn misselijk. Volgens mij door 'teveel' maagzuur.
Door Boefies
#1089742
Nou, ze had gister wel een tegroot dtuk vlees naar binnen geschokt. Ik denk dat die niet zo lekker was gevallen. Gelukkig heb ik vanaf dat ze heeft overgegeven niks meer van haar gehoord.
Ik werd gek van dat gespook van haar! :D In de tuin begon ze al aan de bamboe e.d., maar in huis werden de planten ook de dupe :o. En als een gek aarde eten. Maar niet kotsten.. ??? todat ik dat kleine lepeltje zout gaf.

Nou ja, hopenlijk blijft het hier bij.  :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door