Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1088616
lekker met de jongens bezig geweest, balletje gooien en ze hebben gezwommen..
zijn we bijna bij de auto, gooi ik nog 1 x met de bal, rennen ze erop af, vince heeft de bal maar laat die weer uit zijn bek vallen en de bal rolt het grindpad op.....
En aangezien vince nog nooit gehoord heeft van rustig doen, schiet ie achter de bal aan en glijd met zijn achterpoot plat over het grindpad heen............
En nu is dus zijn ene achterpoot flink ontvelt...
tot aan zijn elleboog toe, ligt het een stuk open..
Volgens mij merkt hij er helemaal niks van, heb er wondzalf op gespoten..
Nu maar hopen dat het niet gaat ontsteken.
Door casangio
#1088679
Hier loopt er een op het strand langs de schelde en rent heel snel tussen japanse oesters door,  die rotdingen snijden als messen en ook twee bloedende poten een voor en een achter.  Ze kunnen mekaar nu een pootje geven  ::) ::)Heel veel beterschap met het pootje en nu maar inderdaad hopen dat het snel geneest :-\
Door Boefies
#1088726
Auw! Uit eigen ervaring weet ik dat dat pijn doet. Arme Vince...beterschap!
Door Lil
#1088937
Ach beterschap  :-*
Ik heb hier ook zo'n lomperd (ligt toch niet aan het ras he  ::) ), meestal helpt de wondzalf bij mij erg goed en komt er geen/nauwelijks ontsteking.
Wat heb je erop gedaan?
Gebruikersavatar
Door kira
#1089750
Mooi zo, misschien heeft die geleerd met iets meer voorzichtigheid door het leven te gaan ;D
Gebruikersavatar
Door Nitus
#1089826
Haha, nee dat is ie waarschijnlijk allang weer vergeten ;D (Fedor gaat ook nog steeds enthousiast achter frisbee's aan als ik hem de kans geef ::)).
Gelukkig dat het met het pootje goed gaat! :D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door