Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door mylo
#1085536
Hallo allemaal, even een vraagje van een beginneling:
Mylo,mijn 1 jarig kooikerhondje heeft 3 uur na zijn eten alles terug overgegeven.
Hij wilde het ook niet meer opeten.(zelf maar dweilen dus..)

Nu weet ik niet of ik hem morgenvroeg toch gewoon zijn vlees prakkie moet geven of
toch iets van rijst of zo

Hij eet half kvv ,half barf (durf nog niet helemaal over te stappen)

Hopelijk kan iemand mij helpen :-\
Gebruikersavatar
Door Dian
#1085538
Toont hij ziek? Daar zou ik opletten en dan kijken of hij eten wil en dan gewoon zijn eigen prakkie kvv. Niet, dan niet opdringen, dan is het ook goed.
Door sandrra
#1085556
Misschien is t even verkeerd gevallen. Kijk het even aan en als ie niet ziek is morgen gewoon zijneten voorzetten.
Ik zou geen rijst geven.
Door Lizzy
#1086169
Ik zou je hondje zeker geen rijst geven! Dat verteert slecht. Ik zou nu even niks aanbieden en morgen wat KVV of BARF geven (bijv. een beetje pens). En verder even in de gaten houden of hij ziek wordt of koorts krijgt.
Door mylo
#1086306
hoi,bedankt voor de reacties
Hij is verder niet ziek geworden en heeft goed gegeten vandaag (wel wat minder gegeven)
Ons kneusje heeft zich alleen verstapt vandaag en z'n schoudertje uit de kom gehad.
Moet nu een week rust houden. Zal niet mee vallen. :'(
Door Lil
#1087897
ahh beterschap met zijn schouder  :-*

Hier helpt het na overgeven wel eens om de dag erna het kvv met kokend water te overgieten en als hij echt ziek is om gekookte kip te voeren. Verder komt het ook wel eens eruit en is het gewoon de dag erna over.
Door Femke
#1088094
mylo schreef: hoi,bedankt voor de reacties
Hij is verder niet ziek geworden en heeft goed gegeten vandaag (wel wat minder gegeven)
Ons kneusje heeft zich alleen verstapt vandaag en z'n schoudertje uit de kom gehad.
Moet nu een week rust houden. Zal niet mee vallen. :'(

heeft je hondje toevallig pijnstillers gehad nadat hij zich verstapt had? Daar kunnen ze ook van braken.
Door mylo
#1088954
Klopt, hij heeft een ontstekingsremmer gehad.
Het gaat gelukkig al beter, al vind hij er niks aan dat hij zijn flinke wandelingen moet
missen. ::)
Nog even volhouden
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door