Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Too
#1088069
Geen vraag,geen  probleem maar namens de kitties dankdankdank  voor horsmakreel... sardien, hamsi,etc.... niet echt/echt niet lekker. Nu weet ik hoe 'met lange tanden eten' eruit ziet ;), maarrrrrrr kleine horsmakreeltjes zijn van staart tot kop lekker en dat al 3 weken op rij Met de "mega's" zit dus wel goed!
Door Too
#1088161
[quote="maddoc"]
maar..., wat (voor vis) is horsmakreel??
[/quote]

t zijn mooie kleine makreeltjes, een beetje krakerig/knarserig velletje.... 4stuks ca.180gram, hier ligt er een bordje bij : "horsmakreel  4 euro/kilo" maar t is vooral  lekkur  :D
Laatst gewijzigd door Too op vr 07 nov 2008, 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Too
#1088217
Zoals t hierboven staat lijkt t een beetje 'muts',maar  mijn  poezels moeten geen vis eten maahaaaar qua omega's wordt ik wel blij van een visje ... ze hebben een heleboel verse vissies gerenanimeerd maar niet gegeten  uiteindelijk is qua vers hors de winner!!!!!
Door Too
#1088242
Yes, visdealer op de markt...sardien, hamsi etc werd maar door 1 van de twee gewaardeerd...de ander vind dit ook meer dan meer dan goed te eten
Laatst gewijzigd door Too op vr 07 nov 2008, 23:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Door flin
#1088337
[quote="maddoc"]
fijn dat ze het lekker vinden!

maar..., wat (voor vis) is horsmakreel??
[/quote]

vet visje met veul graat, geen familie van makreel....
Door flin
#1088338
author=maddoc link=topic=49363.msg1088260#msg1088260 date=1226096533]
hamsi ken ik ook al niet :-
   


ansjovis klinkt miss bekender?  ;)
Laatst gewijzigd door flin op za 08 nov 2008, 02:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Too
#1090257
Dank je Flin... mijn viskennis is niet zo uitgebreid...ik lees h...-makreel en denk dan t is makreel [ben van nature blond ;D], feit blijft dat ze t veruit de lekkerste vis vinden [samen met blik-sardien/zalm :(], mossel,garnaal etc kijken ze niet eens naar' 'bleeeeeh'.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door