Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1086422
Mijn hond heeft een tekort aan vitamine E. Hoe kan ik dit aanvullen?? (Hij mag geen zonnebloemolie en geen gluten).
Door dinnee
#1086424
Je zou kunnen overwegen om noten of notenpasta te geven, daar zit ook veel vitamine E in.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1086440
yuki13 schreef: Mijn hond heeft een tekort aan vitamine E. Hoe kan ik dit aanvullen?? (Hij mag geen zonnebloemolie en geen gluten).
Hoe komt die daar nou aan?

Wegpoetsen is niet zo moeilijk. Eitje, broccoli, spinazie, teunisbloemolie, noten, dat soort dingen.
Door Lizzy
#1086655
Hoe ben je daar achter gekomen, dat je hond een vitamine E tekort heeft?

Noten, zaden, groenten en fruit zijn goede natuurlijke bronnen zonder gluten. Niertjes en testikels bevatten ook wat vitamine E.
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1087326
Angelique schreef: Hoe komt die daar nou aan?

Wegpoetsen is niet zo moeilijk. Eitje, broccoli, spinazie, teunisbloemolie, noten, dat soort dingen.
Oké, hoe vaak per week mag ik hem een eitje geven?? Want volgens mij zijn dat vit. E bommetjes  ::)
En mag een hond ook paprika en avocado??

Geen idee trouwens hoe hij eraan komt, denk veel vrije radicalen moeten vangen ofzo?? (kreeg voorheen vnl brokken)
Het is een uitkomst van de test die hij heeft gehad (bioresonantie).
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door