Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door cheeta
#1085385
Door een splinter die van buiten af in zijn onderkaak is gekomen heeft Mazzel tetanus opgelopen.
De splinter is door de tweede lijn verwijderd en vandaag had ik mijn ventje weer op mogen halen maar dat ging dus niet door. Hij heeft geen koorts en staat nu onder sedatie en breed spectrum antiboitica.
verwacht wordt dat hij nog dagen in de kliniek moet blijven en zijn herstel gaat weken duren.
Komt tentanus veel voor bij honden?, bij paarden wel die zijn er relatief gevoelig voor bij honden had ik er nog niet van gehoord.

edit. even schrijffout weggehaald
Laatst gewijzigd door cheeta op di 04 nov 2008, 23:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Desta
#1085396
He jeetje zeg... wat een ellende. Ik heb geen verstand van tetanus maar hopelijk weet iemand anders iets voor je. Ik wens je heel veel sterkte voor de komende tijd.
Door *Natasja*
#1085401
Ik wist niet dat honden ook tetanus konden krijgen  :(

Heel veel sterkte en beterschap voor Mazzel, hopelijk komt hij er snel weer bovenop!  :-*
Door sandrra
#1085542
Ik wist ook niet dat honden en katten dit konden krijgen.

Hier wordt flink geduimd voor Mazel en hopleijk doet ie zijn naam eer aan.
Gebruikersavatar
Door cheeta
#1085570
Mazzel heeft helaas  ernstige symptomenen heeft het zwaar te pakken,ik schrok me lam toen ik hem vanmiddag zag :'( :'(.






ik sta in twee strijd minimaal 10 dagen in de kliniek mits er geen complicaties optreden en het verdere herstel gaat nog heel lang duren.
D operatie van de splinter en opname van deze dagen kan ik nog wel betalen als ik hier en daar een rekening plunder maar er gaat nog een hele grote kostenpost achteraan komen :'( :'( :'(.
Wat een dillema die ik morgenochtend genomen moet hebben :'( :'( :'(
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#1085581
jeetje..
dus je moet op basis van geld een beslissing nemen???
dat vind ik heel erg!!!
wat is de prognose voor mazzel?
zal hij het halen? of is dat ook een vraag??
he bah..
wat een vreselijk nare situatie..
ik wou dat ik helpen kon.. hij heeft zon mooi smoeltje op de foto..  :'(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door