Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Desta
#1085244
Ik snap er helemaal niks van. Hummer eet goed, heeft geen koorts en ziet er verder goed uit. Maar... hij is vandaag zo vreselijk lusteloos. Ik heb niet ver gelopen of zo. Vanochtend een wandelingetje van een minuut of 7 en vanmiddag ongeveer 20 minuutjes. Bij het wandelen heeft hij geen zin om met Desta en Phenna te spelen en verder ligt hij al de hele dag te slapen. Hij plast wel minder. Hij maakt verder beslist geen zieke indruk maar een pup die echt werkelijk de hele dag slaapt lijkt me toch niet helemaal normaal. Hij vindt het normaal gesproken heerlijk om met Phenna te ravotten maar ze hebben mekaar nog niet eens bekeken vandaag... wat moet ik nou?? Moet ik me zorgen maken of heeft hij gewoon een rustdagje?
Door Desta
#1085260
Hij heeft een wondje op zn snuitje maar dat ziet er ook niet raar uit. Is nog wel wat dik, maar het is niet warm of onrustig of zo. Hij vindt het niet fijn als je eraan zit, maar verder zit hij er niet aan. Ik heb toen zn temperatuur gemeten om te kijken of hij daar mss koorts van had. Niet dat hij toen anders deed dan anders. Nu loopt hij wel een beetje met een piepbeestje te zeulen en hij loopt nu ook een beetje met Phenna te stoeien...mss heb ik te vroeg geroepen...
Door Desta
#1085305
Nee hij moet einde van deze week geent worden. Hij heeft net echt heel erg veel gepoept. Hij ligt nu wel lekker op een bijtring te kluiven.
Door Lizzy
#1085313
Het eerste wat ik ook dacht, is hij onlangs gevaccineerd. Maar, als hij aan het eind van deze week niet 100% in orde is: dan zou ik het vaccineren even uitstellen.

Komen op deze leeftijd trouwens niet de premolaren van het melkgebit door? Zou hij daar geen last van kunnen hebben?
Door Lizzy
#1085317
Mmm, 12,5 week is te oud voor het doorkomen van melkkiesjes, denk ik. Zien die kiesjes niet rood op het tandvlees?
Door Desta
#1085334
Nee zijn tanden zien er echt prachtig uit. Geen roodheid niks. Ik mag er ook gewoon aankomen. Ik weet echt niet wat het zou kunnen zijn. Maar idd, als hij niet helemaal opgeknapt is stel ik het enten ff uit. Het zal wel niet heel dringend zijn... hij heeft echt een super eetlust. Meestal zijn ze dan niet echt ziek toch?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door